en voor beat-m-ups en rpg's (lees: squaresoft) neem je een ps2.
1600*1200*32bit op een pc op een 19" ruleert natuurlijk
Voor wat er over blijft de pc
Die-hard Brexiteer
Verwijderd
PC, mety een Playstation ken je niet tweakeren hiero[/quote]MOD-chippie valt toch wel onder tweakeren.
(hebt dan wel weer een PC nodig om die CD's te fikken
Verwijderd
Ik heb zelf wel een redelijke brute pc (22",raid,geforce,etc) maar ook een dreamcast. En geloof mij er gaat niets boven je met vrienden soul caliburen of doa2-en op de bank met een biertje erbij.
En er komen gewoon coole spellen op de ps2 lees metal gear solid 2 drewl.... Das voor mij alleen al een reden om er 1 te kopen.
Verwijderd
PS2 is voor mij om te gamen en de PC om te tweaken, fikken en surfen.
PSX2 Bigtime overprijst.
OK als je even goed rekent is de PC veel duurden maar kun je op een PSX2 tekstverwerken of enig ander programma draaien dan spelletjes??? Nee. Alleen DVD maar dat kan ook heel makkelijk op de PC. En de PSX2 kan er dan wel heel mooi uitzien, maar de PC is er toch weer zo voorbei. En de PSX2 is zwaar overprijst.
Als je een goede spel computer wil dan moet je de GAMECUBE van nintendo hebben. Die wordt goedkoper dan de PSX2 en wua prestaties ongeveer gelijk. Ze denken dat ie rond de 600 gulden komt te liggen.
Wist je dat de CPU van de GAMECUBE ongeveer even krachtig of meschien we krachtiger is dan die zwakke Pentium 3 733Mhz van de X-Box??? En dat is toch heel wat voor een 405Mhz CPU die is afgeleid van een IBM PowerPC CPU.
Nintendo Rullez, Always have, Always will.
PUNT.
PSX2:r
X-BOX:r
GAME CUBE*D
Vanwege een gebrek aan logica slaat dit bericht helemaal nergens op.
En hoe zit het met de games?? Zijn die net zo vet als al die strakke games die ik alleen al heb gezien op de PSX 1??
Nee Nintendo is voor kids die Super Mario kart leuk vinden...
Ik ga strakkies lekker GT 3 doen, das wel ff wat anders
Die-hard Brexiteer
Maar goed, er gaat niks boven online gamen, so console eat your heart out
Verwijderd
als er over x jaar weer een nieuwe console uitkomt heb je niks meer aan je sps2 en da's zonde want die games zijn vet duur.
pc heeft ook betere prestaties vind ik
Die-hard Brexiteer
Mee eens, pc is toch wat mooier en sneller. Ik ga liever een GeForce 3 halen bij wijze van spreken dan een psx 2. Maar een psx 2 blijft gewoon vet om te hebben zeg eerlijk. Het mooiste spel wat ik in mijn leven tot nu toe heb gespeeld is ongetwijfeld Final Fantasy 7 geweest. Ik weet het hij is er ook voor de pc maar alle credits gaan toch naar de psx uit.[/quote][off topic]
FF7 RULES!!
[/off topic]
[off topic]
FF7 RULES!!
[/off topic][/quote]Ja zoiets is eenmalig......een juweeltje
Die-hard Brexiteer
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Die twee zijn toch helemaal niet zo te vergelijken he, ligt er gewoon aan wat je d'r mee doet; wat is beter: playstation of een gameboy? :D[/quote]Michael Jackson vindt de gameBOY wel beter dan de pleestation. George Michael misschien allebei...
Verwijderd
Nintendo heeft geleerd van de N64, er komt dus een strengere norm op de spellen die uitgebracht gaan worden (zeggen ze...), en zeg nou zelf, die zelda teaser (deze is realtime jongens) daar kan zelf Metal Gear Solid (damn, orgineel is nog ouder dan C&C) op de ps2 niet aan tippen.
Speelkubus heeft dan ook environmental mapped bump mapping...er zijn maar 2 kaarten op de PC die dat kunnen. Het wordt meer x-box of speelkubus dan een PS2.
ff voorbeeld: (vergelijkbare) ff7 filmpjes REALTIME. Nou dat worden spellen
Maar ja, dat is natuurlijk nix vergeleken met de GBA
Ooh ja: maximale performance wordt nog lang niet uit de PC gehaald simpel omdat ze rekening houden met oudere systemen. Vraag is alleen: Heeft dat zin? Ik bedoel: vroeger kocht je 1x in het jaar nieuw troep...een flinke upgrade zogezegt.....nu is dat meestal al 2x in het jaar.
Als je op tweakers een poll gaat houden zijn er maar weinig mensen met een systeem slechter dan een PII400 met bv een tnt2 normaal. (Meeste zelfs het dubbele
--------------------------------------------
Halo ne1?
Once upon a time in Replay Eindhoven,
Ik dacht WOW kijk die nieuwe Nintendo 64 bit!
Meteen ff Super Mario Kart doen, VET!
Ik kijk zo eens een paar graadjes opzij staat er in een hoekie een afvallige:) psx te draaien, gran turismo.
Hehe kwist nie hoe vlug ik bij die Nintendo weg moest kome.
Die-hard Brexiteer
en er zijn ook nog zat mensen met een PII of zelfs nog met een PI hoor! ik heb een celly500@566 en dat is nog snel ZAT! (hij moet effe hoger geklokt worden, maar lukt niet
(thuis) een PII400@480, 128mb, Geforce 256.
Draait best leuk, maar ik wil toch een Asus A7V met Tbird 900>:)
Verwijderd
vroeger kocht je 1x in het jaar nieuw troep...een flinke upgrade zogezegt.....nu is dat meestal al 2x in het jaar.[/quote]Nou,ik weet niet hoe het met anderen zit, maar 2x in het jaar flinke upgrades zit er voor mij niet in! BIj zo nu en dan wat kleine dingetjes, zoals een videokaart of wat geheugen houdt het voor mij wel op...
Die-hard Brexiteer
Ik weet niet of het bij jullie is opgevallen maar meestal is het zo dat je spellen op de pc lange tijd speelt en spellen op consoles na een tijdje weer weglegt.
Verwijderd
En dan is het alleen maar een kwestie van smaak welke console je wilt aanschaffen, want die gamecube, dolphin, dreamcast , x-box,ps2 stuff zullen allemaal leuke games gaan draaien.
Maar voor mij persoonlijk geldt:
PSX => Beste games qua gameplay en ideeen (Neem nou Silent Hill, Metal Gear Solid, Syphon Filter 1 en 2, Parasite Eve 1, 2 etc)
PC => Cool voor games als C&C, Adventures en natuurlijk FPS shooters zoals UT en Quake III
Nintendo => Kiddieshit.... sorry kids...
sega => Vroeger leuk, maar nu dood...
Ooit geprobeert om een playstation te overklokken, er mp3-tjes op te spelen, cd's te fikken en andere duistere zaken?
Nee geef mij maar pc
Alleen ? dan de pc
Meer man? dan de psx.
Er zijn meer dingen belangrijk dan alleen maar graphics hoor.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Verwijderd
Ooit wel eens geprobeerd om een gezellige avond te hebben met 4 man en een pc? Of toch maar een playstation(1/2)? Ik weet het wel hoor.
Alleen ? dan de pc
Meer man? dan de psx.
Er zijn meer dingen belangrijk dan alleen maar graphics hoor.[/quote]mmmmm 19" en een berg controllers werken prima
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Verwijderd
Verder blijft de pc altijd mooier, sneller en beter. simpelweg omdat er een grotere markt voor is. Ook wint de pc omdat de psx gewoon een (ja, sorry voor het taalgebruik) goor klotetyfusteringpokkeding is!