[Windows XP] PC sluit niet meer af :(

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• IschaGast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik heb sinds een tijdje problemen met mijn pc. Hij wilt namelijk niet mmer afsluiten, rebooten etc...... Hoe dit opeens kan ik weet het echt niet.

Het leek haast wel dat het is gekomen sinds ik internet heb via 56K modem (adsl is in bestelling). Nu heb ik alles eraf gegooit en opnieuw XP geinstalled en alles er weer opgezet. Nu ging ie wel weer gewoon afsluiten, rebooten etc.... ik blij maar nu doet ie het weer :(

Snap er echt de ballen van hoe het kan :?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• IschaGast
Nee dat doet ie gewoon goed hij slaat vast bij windows shutting down.

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

izzii schreef op 04 november 2002 @ 11:32:
[...]

Nee dat doet ie gewoon goed hij slaat vast bij windows shutting down.
kijk, we weten al meer..

Hoe meer info je geeft in je openingstopic hoe beter we je kunnen helpen.

klik voor de gein is hier kijk is hoeveel er alleen op google al over te vinden is.. grote kans dat jouw probleem er ook tussenstaat.

Dick, idd... dit topic moet in WOS

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Is naar alle waarschijnlijkheid een software probleem.

ARME AOW’er

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Ik neem trouwens aan dat je de FAQ hebt gelezen he...

XP faq

en dan voornamelijk dit gedeelte

• IschaGast
Ik had die faq nog niet gelezen maar zie niet iets waar het door zou kunnen komen. Zie dat er problemen zijn met nero heb ik ook maar wel een nieuwere versie en soundlaster live maar die drivers had ik nog niet geinstalled.

Ik denk nog steeds dat het door die internetverbinding komt maar als ik die weer weghaal blijft ie toch hetzelfde probleem houden :(

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

izzii schreef op 04 november 2002 @ 11:43:
Ik had die faq nog niet gelezen maar zie niet iets waar het door zou kunnen komen. Zie dat er problemen zijn met nero heb ik ook maar wel een nieuwere versie en soundlaster live maar die drivers had ik nog niet geinstalled.
Ik denk nog steeds dat het door die internetverbinding komt maar als ik die weer weghaal blijft ie toch hetzelfde probleem houden :(
Zucht modus.
Met zo weinig reeële informatie kan geen mens wat.

Zoek gewoon zelf verder.

Het is weinig zinvol te roepen door ons dat dit of dat het zou kunnen zijn. Zoiets zou je zelf ook moeten kunnen oplossen via bijv. www.beginnersweb.nl

ARME AOW’er

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

izzii schreef op 04 november 2002 @ 11:43:

XP heeft standaard drivers voor de SBLive!

Uninstall dat ding is voor de gein en gooi em uit je bak.. doe onboard sound aan of ff zonder sound en probeer het nog is..

Het is bekend dat die SBLive voor veel probs kan zorgen.. dit zeg ik ook mede uit eigen ervaring.

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

DeMoN schreef op 04 november 2002 @ 11:54:
[...]

XP heeft standaard drivers voor de SBLive!

Uninstall dat ding is voor de gein en gooi em uit je bak.. doe onboard sound aan of ff zonder sound en probeer het nog is..

Het is bekend dat die SBLive voor veel probs kan zorgen.. dit zeg ik ook mede uit eigen ervaring.
Zucht modus 2

De PC heeft altijd gewerkt dus geen HARDWAREPROBLEEM.

ARME AOW’er

• IschaGast
Ik heb de soundblaster live drivers niet geinstalled omdat ik uit eerdere ervaring er al was achter gekomen dat niet niet nodig was. Eigenlijk heb ik helemaal geen drivers geinstalled zolang alles gewoon gevonden werd.

Ik denk dat ik dan maar gewoon alles opnieuw ga installen en goed ga kijken als ik een proggie heb geinstalled of het het allemaal nog wel goed doet. Anders weet ik het ook niet.

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Vergeet geen HERSTELPUNTEN te maken. Scheelt in het systeemherstel ALS het fout gaat.

Succes

ARME AOW’er

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-08 07:32

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Zie post van DeMon over het lezen van de FAQ :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.