Ja, kan. Maar waarom zou je je UDMA66 kabel verwisselen voor UDMA33, om vervolgens de snelheid van je harddisk te reduceren???
Meeste tweakers zullen het omgekeerde doen
Meeste tweakers zullen het omgekeerde doen
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Klopt, maar ik wil win2k installeren. Hoe kan ik het beste instellen via de BIOS of via de BIOS van de controller (highpoint 366)?
Hij staat nu op UDMA 4, moet ik hem op UDMA 2 zetten? (UDMA 1 en 3 zijn namelijk ook mogelijk)
Hij staat nu op UDMA 4, moet ik hem op UDMA 2 zetten? (UDMA 1 en 3 zijn namelijk ook mogelijk)
hehe, gewoon je udma-66 kabeltje verkeerd om d'rin zetten, draait-ie vanzelf op UDMA-33
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Verwijderd
Ditto, wat RealCato zei. 
Ik weet alleen niet of alle schijven dat leuk vinden. Maxtor no problemo. Maar m'n Western Digital wil met het bijbehorende programma op 33 of 66 gezet worden.
.. ik nog geen trek gehad te proberen wat er 'beurt als ik dat anders doe..
maareh.. k'geloof dat ik wat gemist heb.
Is Win2k niet in staat om op UDMA66 systemen te installeren ??????????
Ik weet alleen niet of alle schijven dat leuk vinden. Maxtor no problemo. Maar m'n Western Digital wil met het bijbehorende programma op 33 of 66 gezet worden.
.. ik nog geen trek gehad te proberen wat er 'beurt als ik dat anders doe..
maareh.. k'geloof dat ik wat gemist heb.
Is Win2k niet in staat om op UDMA66 systemen te installeren ??????????