OK,
Na alle problemen toch weer eens tijd voor een fresh install van NW5, lekker op een totaal ongebruikelijke methode maar wel snel en handig.
Anyway .. zijn er nou nog dingen die ik vergeet c.q. verkeerd doe ?
Het gaat dus niet om het feit of de manier die ik gebruik goed of slecht is.
Huidige situatie
NetWare 5.1 SP4 met de volgende applicaties draaiende:
• Apache
• PHP
• NES
• Perl5
• ArcServeIT 6.6
• BorderManager 3.5 EE
• GroupWise 6 met WebAccess
• DNS/DHCP
Backup voorberedingen;
• Totale image van SYS partitie mbv ServerImage
• NWCONFIG - Direcotry Services - NDS backup/restore - Remove DS prior to hardware upgrade (en daarna meteen weer teurg inlezen)
• Copy van volgende dir's / files :
SYS:SYSTEM\NCF (dir met alle .NCF bestande)
SYS:ETC
SYS:NOVONYX
SYS:APACHE
SYS:PHP
VOL1:GRPWISE (bevat de complete GrpWise install, inclusief NLM's het hele zooitje dus)
De nieuwe Server
• Pak een server, en richt deze in met NW51.
• Installeer NW51SP4
• Installeer BorderManager
• NWCONFIG - Direcotry Services - NDS backup/restore - Remove DS prior to hardware upgrade (en daarna meteen weer teurg inlezen)
• NWCONFIG - Direcotry Services - NDS backup/restore - Restore DS after hardware upgrade (op dit moment lees ik de NDS in van de originele server)
Daarna een image ervan maken, en deze over het SYS volume van de originele server zetten.
Hierna de gebackupde directorys erover heen schrijven. Her en der de STARTUP.NCF en AUTOEXEC.NCF bijschaven, en het zou weer moeten gaan werken.
Mis ik nog een zeer balngrijk iets, of heb ik zo toch wel met de meeste dingen rekening gehouden ?
Na alle problemen toch weer eens tijd voor een fresh install van NW5, lekker op een totaal ongebruikelijke methode maar wel snel en handig.
Anyway .. zijn er nou nog dingen die ik vergeet c.q. verkeerd doe ?
Het gaat dus niet om het feit of de manier die ik gebruik goed of slecht is.
Huidige situatie
NetWare 5.1 SP4 met de volgende applicaties draaiende:
• Apache
• PHP
• NES
• Perl5
• ArcServeIT 6.6
• BorderManager 3.5 EE
• GroupWise 6 met WebAccess
• DNS/DHCP
Backup voorberedingen;
• Totale image van SYS partitie mbv ServerImage
• Copy van volgende dir's / files :
SYS:SYSTEM\NCF (dir met alle .NCF bestande)
SYS:ETC
SYS:NOVONYX
SYS:APACHE
SYS:PHP
VOL1:GRPWISE (bevat de complete GrpWise install, inclusief NLM's het hele zooitje dus)
De nieuwe Server
• Pak een server, en richt deze in met NW51.
• Installeer NW51SP4
• Installeer BorderManager
• NWCONFIG - Direcotry Services - NDS backup/restore - Restore DS after hardware upgrade (op dit moment lees ik de NDS in van de originele server)
Daarna een image ervan maken, en deze over het SYS volume van de originele server zetten.
Hierna de gebackupde directorys erover heen schrijven. Her en der de STARTUP.NCF en AUTOEXEC.NCF bijschaven, en het zou weer moeten gaan werken.
Mis ik nog een zeer balngrijk iets, of heb ik zo toch wel met de meeste dingen rekening gehouden ?
Tijd voor een nieuwe sig..