Toon posts:

Is mijn videokaart kapot?

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
IK heb een Asus Geforce 2 Ti 32 MB videokaart van bijna een jaar oud. Sinds een paar weken heb ik grote problemen met de weergave in spellen. In bijv Max Payne of UT2003 flikkert het beeld, serious sam en SoF2 hangen vaak voordat ik in het startmenu kom. En recent heb ik ook vaak beelden alsof ik naar een negatief zit te kijken. Bijv in NHL2002 zie je dan een zwarte achtergrond met in het wit wat contouren van spelers. Ook zie ik nu midden in wc3 een soort vortex, of wat het dan ook is, een schrem waarbij allerlei figuren op een wanordelijke manier door elkaar lopen.

Ik weet zelf niet meer waar het aan ligt. In normale toepassingen (=geen games) loopt alles prima. Ik heb verder al diverse detonators geprobeerd. Verder heb ik een p3 500, 256MB onder win XP.

Heeft iemand een idee waar het probleem zit. Ik denk nu zelf namelijk dat de kaart gewoon stuk is, maar heb geen idee hoe ik dat zeker kan weten.

Verwijderd

Je kunt ook gewoon doorgaan in je oude topic: Pc (geforce 2 Ti) vast + geluidsloop bij 3D games

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:43
test je videokaart op een andere pc, doet ie daar ook raar...dan is je videokaart brak.

Verwijderd

Topicstarter
Ga die test op andere pc inderdaad maar ff proberen. iig heb ik nog garantie op die kaart.

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:43
Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 10:45:
Ga die test op andere pc inderdaad maar ff proberen. iig heb ik nog garantie op die kaart.
drom :D, altijd even proberen.

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Controleer je core koelblokje eens voor de gein, misschien is die losgeschoten aan 1 kant.

Verwijderd

[rml][ XP] PC vast na +/- 5 min. niets doen.[/rml]

Vraagje aan BigBrenda: Is het probleem met het MS-6163 moederbord verholpen? Ik heb NU nml exact dezelfde problemen. Wat was eigenlijk de oplossing? Echt vaag. Ik kan die bak gewoon 5 minuten lang NIET aanzetten. Na het opstarten hangt ie gewoon in windows 2000 (met alle service packs en pas na 3 minuten). Ik moet hem dan gewoon met de voeding uitzetten. Zou je het antwoord (indien er een is) kunnen posten? Thanks!

Verwijderd

Garantiebewijs opzoeken en terug naar de winkel ?

Verwijderd

Het beesje moet als server gaan dienen en is al 4 jaar oud.... :-(
Pagina: 1