IK heb een Asus Geforce 2 Ti 32 MB videokaart van bijna een jaar oud. Sinds een paar weken heb ik grote problemen met de weergave in spellen. In bijv Max Payne of UT2003 flikkert het beeld, serious sam en SoF2 hangen vaak voordat ik in het startmenu kom. En recent heb ik ook vaak beelden alsof ik naar een negatief zit te kijken. Bijv in NHL2002 zie je dan een zwarte achtergrond met in het wit wat contouren van spelers. Ook zie ik nu midden in wc3 een soort vortex, of wat het dan ook is, een schrem waarbij allerlei figuren op een wanordelijke manier door elkaar lopen.
Ik weet zelf niet meer waar het aan ligt. In normale toepassingen (=geen games) loopt alles prima. Ik heb verder al diverse detonators geprobeerd. Verder heb ik een p3 500, 256MB onder win XP.
Heeft iemand een idee waar het probleem zit. Ik denk nu zelf namelijk dat de kaart gewoon stuk is, maar heb geen idee hoe ik dat zeker kan weten.
Ik weet zelf niet meer waar het aan ligt. In normale toepassingen (=geen games) loopt alles prima. Ik heb verder al diverse detonators geprobeerd. Verder heb ik een p3 500, 256MB onder win XP.
Heeft iemand een idee waar het probleem zit. Ik denk nu zelf namelijk dat de kaart gewoon stuk is, maar heb geen idee hoe ik dat zeker kan weten.