Toon posts:

[Internet] Wit scherm in Internet Explorer

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen, een goeie morgen allemaal. ik zit hier op de helpdesk als stagiare en heb een probleem van een klant aangenomen. Nu kom ik er zelf niet uit en hoop dat jullie GoT-vrienden hier wel uitkomen. :)

Het probleem is als volgt: Een klant had een tijd een probleem dat hij geen verbinding kon maken via een internet verbinding via een normale telefoonlijn. Hij kreeg namelijk de fout: kan inbelverbinding niet voltooien. Ik heb dus met hem alles nagelopen en ben niet achter een oplossing gekomen. :? Toen uiteindelijk maar een nieuwe inbelverbinding aangemaakt bij hem. Nu treed het volgende probleem op: hij kan wel gewoon inbellen (username en wachtwoord worden gewoon geaccepteerd) maar als hij probeert sommige websites te openen krijgt hij gewoon een wit scherm. |:( Verder staat er onderin de taakbalk dat de pagina 'gereed' is. Heb al geprobeerd om opnieuw te laten inbellen naar de ISP maar ook dat helpt niet. toen maar IE6 + SP geinstalleerd, heeftook niet geholpen. Iemand hier ervaringen mee?

INFO OVER DE PC

- hij heeft geen firewall e.d. draaien.
- Hij heeft wel Norton Antivirus 2002 draaien maar denk niet dat dat er iets te maken mee heeft.
- Meneer zit op een fileserver die ook word gebruikt als werkstation. Deze fileserver heeft een eigen modem er aan hangen, en het andere werkstation dat op de fileserver via netwerk staat aangesloten heeft ook een eigen modem.
- meneer heeft dit probleem pas sinds hij een nieuwe inbelverbinding heeft.

Alvast bedankt!!!!

Allan

Verwijderd

Topicstarter
is dit probleem bij niemand bekend? 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2002 12:17 . Reden: smiley toevoegen :P ]

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Ligt eraan, als wanadoo de ISP is, ken ik het probleem.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Dat probleem had ik ook.

Als je in de bron van de pagina kijkt zie je dat de pagina URL anders is dan in je adresbalk.
Als je die URL van de bron copy/paste in je adresbalk, doet ie het wel.

Met andere woorden: Alleen een wit scherm als de URL in de adresbalk niet overeenkomt met die in de bron van de pagina. Alleen directe URL's worden geaccepteerd.

Oplossing:
Meta-refresh moet enabled zijn anders krijg je de blanco pagina's te zien!

Extra -> Internet Opties -> Beveiliging -> Aangepast Niveau -> META REFRESH toestaan -> Inschakelen.

This should solve the problem. :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gekeken in de instellingen van Internet Explorer. Dit was helaas het probleem niet.... 8)7

maar bedankt voor het nemen van de moeite

Verwijderd

Topicstarter
En de ISP is trouwens ook niet Wannadoo...

Verwijderd

Misschien hetzelfde voor jou

Ik heb het ook gehad, wanneer ik inlogde bleef hij op een witte pagina hangen, en ik weet wat het is denk ik . Hotmail en .NET checken de datum etc op jouw pc,als de datum niet gelijk staat laadt de pagina niet! Zet de datum en tijd goed en anders ligt het prob ergens anders

goodluck

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:06
Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 13:25:
Misschien hetzelfde voor jou

Ik heb het ook gehad, wanneer ik inlogde bleef hij op een witte pagina hangen, en ik weet wat het is denk ik . Hotmail en .NET checken de datum etc op jouw pc,als de datum niet gelijk staat laadt de pagina niet! Zet de datum en tijd goed en anders ligt het prob ergens anders

goodluck

Dit is onzin. Er zijn toch ook verschillende timezones, hoe weet de server nou in welke zone je zit 8)7 ja, het kan met IP checken etc, maar dat gebeurd NIET.

Topicstarter, lees eens de Forumgedrag FaQ eens.
Je kicket binnen 2 uur. Na 24 uur mag je pas kicken. Mocht dit vaker gebeuren zo gebeuren, kost het je een OW.

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Cutebritney schreef op 04 november 2002 @ 17:51:

[...]

Dit is onzin. Er zijn toch ook verschillende timezones, hoe weet de server nou in welke zone je zit 8)7 ja, het kan met IP checken etc, maar dat gebeurd NIET.
Dit is zeker geen onzin cute. :)

Trash jij je log maar eens uit op got, sluit IE of Mozilla af trash je cookies en zet vervolgens je datum op het jaar 2900. Probeer hierna maar eens te gotten, dan zul je zien dat dit niet werkt.

Hoe het precies werkt :? geen idee, die vraag kan je het beste bij kees of acm neerleggen.

• Xandrios
  • Laatst online: 20:06
[Airwolf] schreef op 04 november 2002 @ 19:08:
[...]

Dit is zeker geen onzin cute. :)

Trash jij je log maar eens uit op got, sluit IE of Mozilla af trash je cookies en zet vervolgens je datum op het jaar 2900. Probeer hierna maar eens te gotten, dan zul je zien dat dit niet werkt.

Hoe het precies werkt :? geen idee, die vraag kan je het beste bij kees of acm neerleggen.

Mischien bij die extreme voorbeelden ja, maar ik heb vaak genoeg na een bios flash oid mijn datum 2-3 jaar achter lopen. En Inloggen etc gaat dan nog prima hoor ;)

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Cutebritney schreef op 04 november 2002 @ 19:10:

[...]

Mischien bij die extreme voorbeelden ja, maar ik heb vaak genoeg na een bios flash oid mijn datum 2-3 jaar achter lopen. En Inloggen etc gaat dan nog prima hoor ;)
Volgens mij gebeurt dit alleen als de datum voorloopt, dus het hoeft niet precies 2900 te zijn maar volgens mij heb je het bij 2005 ook al.
Pagina: 1