hallo mensen, een goeie morgen allemaal. ik zit hier op de helpdesk als stagiare en heb een probleem van een klant aangenomen. Nu kom ik er zelf niet uit en hoop dat jullie GoT-vrienden hier wel uitkomen.
Het probleem is als volgt: Een klant had een tijd een probleem dat hij geen verbinding kon maken via een internet verbinding via een normale telefoonlijn. Hij kreeg namelijk de fout: kan inbelverbinding niet voltooien. Ik heb dus met hem alles nagelopen en ben niet achter een oplossing gekomen.
Toen uiteindelijk maar een nieuwe inbelverbinding aangemaakt bij hem. Nu treed het volgende probleem op: hij kan wel gewoon inbellen (username en wachtwoord worden gewoon geaccepteerd) maar als hij probeert sommige websites te openen krijgt hij gewoon een wit scherm.
Verder staat er onderin de taakbalk dat de pagina 'gereed' is. Heb al geprobeerd om opnieuw te laten inbellen naar de ISP maar ook dat helpt niet. toen maar IE6 + SP geinstalleerd, heeftook niet geholpen. Iemand hier ervaringen mee?
INFO OVER DE PC
- hij heeft geen firewall e.d. draaien.
- Hij heeft wel Norton Antivirus 2002 draaien maar denk niet dat dat er iets te maken mee heeft.
- Meneer zit op een fileserver die ook word gebruikt als werkstation. Deze fileserver heeft een eigen modem er aan hangen, en het andere werkstation dat op de fileserver via netwerk staat aangesloten heeft ook een eigen modem.
- meneer heeft dit probleem pas sinds hij een nieuwe inbelverbinding heeft.
Alvast bedankt!!!!
Allan
Het probleem is als volgt: Een klant had een tijd een probleem dat hij geen verbinding kon maken via een internet verbinding via een normale telefoonlijn. Hij kreeg namelijk de fout: kan inbelverbinding niet voltooien. Ik heb dus met hem alles nagelopen en ben niet achter een oplossing gekomen.
INFO OVER DE PC
- hij heeft geen firewall e.d. draaien.
- Hij heeft wel Norton Antivirus 2002 draaien maar denk niet dat dat er iets te maken mee heeft.
- Meneer zit op een fileserver die ook word gebruikt als werkstation. Deze fileserver heeft een eigen modem er aan hangen, en het andere werkstation dat op de fileserver via netwerk staat aangesloten heeft ook een eigen modem.
- meneer heeft dit probleem pas sinds hij een nieuwe inbelverbinding heeft.
Alvast bedankt!!!!
Allan