Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
ok ik heb effe zitten spitten in de forums van dc++ en vond dat je het vinkje moet uitzetten bij automaticaly search for alternative download locations.
zo kunnen anderen er ook van genieten want hier weet blijkbaar niemand iets van dc++, noobs
zo kunnen anderen er ook van genieten want hier weet blijkbaar niemand iets van dc++, noobs
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
hmm nee wij weten allemaal hoe je dc ++ moet gebruiken of gebruiken het gewoon niet
yeah right, ik ben al verschillende topics hier tgen gekomen waar hetzelfde probleem in beschreven stond maar die waren zo oud dat ik een nieuw topic geopend heb en voor de verandering de oplossing erbij, i hope
Niet iedereen is zo GOED als joudread schreef op 05 november 2002 @ 12:14:
ok ik heb effe zitten spitten in de forums van dc++ en vond dat je het vinkje moet uitzetten bij automaticaly search for alternative download locations.
Misschien loopt DC++ hier gewoon nooit vast.
Zeer fijn proggie........
En terecht, met dat soort programma's zou je geeneens in het bezit van DC mogen zijn. <insert puke here>Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 14:47:
Als je een FakeSahre meedraait met DC++ loopt ie ook vast op den duur....
mag ik misschien even weten wrom jij zo reageert? DC++ wordt op meerdere hubs nl geband vanwege het niet hoeven sharen (nl kunnen zoeken zonder in de hub in kwestie te zijn) dus eh... als JIJ dc++ gebruikt...
op jou..
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
DirectConnect was momenteel voor mij nog het enige share progje dat nog niet verziekt was door alle leechers, maar tegenwoordig wordt het ook daar steeds moeilijker om goede dingen te vinden door alle
leechers...
Dit dus.
Ga je gang......Termy schreef op 05 november 2002 @ 17:26:
mag ik misschien even weten wrom jij zo reageert? DC++ wordt op meerdere hubs nl geband vanwege het niet hoeven sharen (nl kunnen zoeken zonder in de hub in kwestie te zijn) dus eh... als JIJ dc++ gebruikt...op jou..
Ik gebruik geen FakeShare oid, heb gewoon meer als 60 gig geshared en laat mensen gewoon downloaden. Verder maak ik alleen gebruik van hubs die DC++ toe staan. Ik zie je probleem tov mij dus niet zo.
Je moet volgens mij met DC++ gewoon in de pub zijn om te kunnen zoeken.
Dus dankzij dat fabeltje is DC++ dus nergens welkom...Termy schreef op 05 november 2002 @ 17:26:
mag ik misschien even weten wrom jij zo reageert? DC++ wordt op meerdere hubs nl geband vanwege het niet hoeven sharen (nl kunnen zoeken zonder in de hub in kwestie te zijn) dus eh... als JIJ dc++ gebruikt...op jou..
5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78
Lijkt me duidelijk. Topicstarter heeft zelf de oplossing gevonden door in de forums te zoeken (had hij eik moeten doen voordat hij dit topic opende, maar dat terzijde).
Dit topic is onnodig verder, en wordt zo te zien toch alleen maar 1 grote flamezooi
Dit topic is onnodig verder, en wordt zo te zien toch alleen maar 1 grote flamezooi
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()