direct connect ++ loopt vast

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-07 15:37

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
direct connect++ loopt steeds vast na een nachtje draaien, zeer vervelend omdat ie daarna niet meer wil opstarten. Ik moet de computer terug reboten om het programma terug te laten draaien.

nu draai ik ook een ftp server op die pc en het niet echt leuk voor mijn users als ze elke keer weer opnieuw moeten beginnen.

heeft iemand daar een oplossing voor?

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• dread

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
ok ik heb effe zitten spitten in de forums van dc++ en vond dat je het vinkje moet uitzetten bij automaticaly search for alternative download locations.

zo kunnen anderen er ook van genieten want hier weet blijkbaar niemand iets van dc++, noobs >:)

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

hmm nee wij weten allemaal hoe je dc ++ moet gebruiken of gebruiken het gewoon niet ;)

• dread

dread

Sluwe vlaming

Topicstarter
yeah right, ik ben al verschillende topics hier tgen gekomen waar hetzelfde probleem in beschreven stond maar die waren zo oud dat ik een nieuw topic geopend heb en voor de verandering de oplossing erbij, i hope

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:49
dread schreef op 05 november 2002 @ 12:14:
ok ik heb effe zitten spitten in de forums van dc++ en vond dat je het vinkje moet uitzetten bij automaticaly search for alternative download locations.

zo kunnen anderen er ook van genieten want hier weet blijkbaar niemand iets van dc++, noobs >:)
Niet iedereen is zo GOED als jou

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

:?
Misschien loopt DC++ hier gewoon nooit vast.
Zeer fijn proggie........

Verwijderd

Als je een FakeSahre meedraait met DC++ loopt ie ook vast op den duur....

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 14:47:
Als je een FakeSahre meedraait met DC++ loopt ie ook vast op den duur....
En terecht, met dat soort programma's zou je geeneens in het bezit van DC mogen zijn. <insert puke here>

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:51

Termy

valt er nog wat te fragge?

mag ik misschien even weten wrom jij zo reageert? DC++ wordt op meerdere hubs nl geband vanwege het niet hoeven sharen (nl kunnen zoeken zonder in de hub in kwestie te zijn) dus eh... als JIJ dc++ gebruikt... :r op jou.. :/

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 09:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

DirectConnect was momenteel voor mij nog het enige share progje dat nog niet verziekt was door alle leechers, maar tegenwoordig wordt het ook daar steeds moeilijker om goede dingen te vinden door alle :r :r :r leechers...

Dit dus.

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Termy schreef op 05 november 2002 @ 17:26:
mag ik misschien even weten wrom jij zo reageert? DC++ wordt op meerdere hubs nl geband vanwege het niet hoeven sharen (nl kunnen zoeken zonder in de hub in kwestie te zijn) dus eh... als JIJ dc++ gebruikt... :r op jou.. :/
Ga je gang......
Ik gebruik geen FakeShare oid, heb gewoon meer als 60 gig geshared en laat mensen gewoon downloaden. Verder maak ik alleen gebruik van hubs die DC++ toe staan. Ik zie je probleem tov mij dus niet zo.

Je moet volgens mij met DC++ gewoon in de pub zijn om te kunnen zoeken.

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:48

lonkhuijzen

100% ADH

Termy schreef op 05 november 2002 @ 17:26:
Dus dankzij dat fabeltje is DC++ dus nergens welkom...

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
Lijkt me duidelijk. Topicstarter heeft zelf de oplossing gevonden door in de forums te zoeken (had hij eik moeten doen voordat hij dit topic opende, maar dat terzijde).

Dit topic is onnodig verder, en wordt zo te zien toch alleen maar 1 grote flamezooi ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.