nou als je de source heb is het simpel..
zo niet...
dan niet (tenzij je zoiets simpels wil doen als de layout veranderen. dan kan het met resourcehacker)
/edit
lijkt me ook niet helemaal legaal
zo niet...
dan niet (tenzij je zoiets simpels wil doen als de layout veranderen. dan kan het met resourcehacker)
/edit
lijkt me ook niet helemaal legaal
This message was sent on 100% recyclable electrons.
je kan met resource hacker de woorden makkelijk wijzigen, zolang het woorden zijn die er letterlijk in staan, en die niet via een omweg te voorschijn komen.
bijvoorbeeld foutmeldingen zijn te wijzigen, maar resultaten van berekeningen niet
bijvoorbeeld foutmeldingen zijn te wijzigen, maar resultaten van berekeningen niet
omg.
moet ik alles voorzeggen?
-G-O-O-G-L-E-
moet ik alles voorzeggen?
-G-O-O-G-L-E-
Resource hacker of een hexeditor. Daar red je het mee 
Dit hoort trouwens thuis bij de buren van Software Algemeen, je vraagt nameijk naar een programmaatje. Ook daar ga ik er trouwens wel van uit dat je zelf even wat meer moeite doet voor je een vraag stelt. Aangezien je er zo goed kan uitkomen gooi ik hier dan ook een slotje op, je handje vast houden is natuurlijk niet nodig. Lees sticky topics als Windows Operated Systems - Policy even door voordat je een topic opent, scheelt vervelende slotjes
Trouwens nog welkom op GoT
Dit hoort trouwens thuis bij de buren van Software Algemeen, je vraagt nameijk naar een programmaatje. Ook daar ga ik er trouwens wel van uit dat je zelf even wat meer moeite doet voor je een vraag stelt. Aangezien je er zo goed kan uitkomen gooi ik hier dan ook een slotje op, je handje vast houden is natuurlijk niet nodig. Lees sticky topics als Windows Operated Systems - Policy even door voordat je een topic opent, scheelt vervelende slotjes
Trouwens nog welkom op GoT
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()