GoT ban wegens IRC?

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik ontving van waarde NSTM-mod Steffie de volgende ICQ:
Steffie (07:29 AM) :
als ik jou was zou ik voortaan uit #nstm blijven... ik begin er nu echt genoeg van te krijgen en sta op het punt om je te bannen van GoT
Volgens mij kan dit helemaal niet. Is dit dan het gedrag dat een GoT moderator hoort te tonen? (Ja, ik plaats het hier, omdat Steffie vast niet zijn dreigementen met de rest van GoT deelt, dus ik moet het dan maar doen...)

Ik ben van mening dat IRC losstaat van GoT, maar op het moment dat er gedreigd wordt om het aan elkaar te gaan knopen, maak ik dat graag even publiekelijk bekend. Weet men hier ook weer hoe bepaalde mods met hun status omgaan...

Als dit topic niet kan/mag/weet ik veel, dan is dit in elk geval een mededeling aan het mod-team.

(overigens is dit trouwens des te vreemder als ik vermeld dat ik al enige tijd niets meer post in NSTM om onenigheid met de mods aldaar te vermijden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:58
Eens. Als er op IRC iets is mag het hier niet besproken worden "IRC en GoT zijn niet hetzelfde"

dan moet dat andersom ook gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit klinkt idd een beetje vreemd :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Tsja, als ik dan zo 'stout' ben in dat ene kanaal, geef me dan daar een ban (of wijs me op zijn minst op mijn gedrag). Beiden is niet gebeurd en dan meteen dreigen met een GoT ban... Beetje sneu enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
Bannen van GoT heeft hier idd niets mee te maken :/

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

mwoah ik ga over het onderwerp zelf niet teveel zeggen (daar zijn anderen beter in) maar je moet jezelf niet teveel ophemelen, want je bent zelf ook geen lieverdje. dus om Steffie sneu te gaan noemen......

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:04
zou wat zijn zeg... je wordt hier op GoT gebanned en kan irc niet meer op :)

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd of dit wel in deze draad wordt opgelost...
ben bang dat er zo een slotje opkomt en alles 'prive' geregeld wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:58
Ritchie schreef op 04 november 2002 @ 08:52:
zou wat zijn zeg... je wordt hier op GoT gebanned en kan irc niet meer op :)
Met een IP ban wel (zoner proxy dan). dan is gewoon met iptables je IP geblocked dacht ik. dus ook geen IRC >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:43

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 08:53:
Ben benieuwd of dit wel in deze draad wordt opgelost...
ben bang dat er zo een slotje opkomt en alles 'prive' geregeld wordt
Ehm, als je een discussie wil voeren kan dat altijd hoor ;)

Ik ken het hele IRC niet (weet wel wat het is, maar gebruik het niet) dus ik weet het beleid ook niet. Ik zou het niet zo raar vinden dat als je je daar misdraagt, dat je op GoT een temp ban zou kunnen krijgen.....Maar de ervaren IRC gebruikers reageren al dat dat niet het beleid is dus ik lees wel mee inplaats van reageren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
D2k schreef op 04 november 2002 @ 08:51:

[...]

mwoah ik ga over het onderwerp zelf niet teveel zeggen (daar zijn anderen beter in) maar je moet jezelf niet teveel ophemelen, want je bent zelf ook geen lieverdje. dus om Steffie sneu te gaan noemen......
Heb je gelijk in, maar als IRC-gebruiker zeg ik: doet iemand iets in je kanaal wat jij niet wilt, dan ban je hem in dat kanaal. KLAAR.
Volgens mij hoef je dan niet met een forum ban te gaan dreigen.
Maar ik heb een vermoeden dat de mods wel elkaar de hand boven het hoofdje zullen houden. We zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 22:29
goh dit topic zou wat eerder moeten zijn...
ik ben door lunatic ooit is gebanned van got omdat we op irc ruzie hadden (dit is nu weer bijgelgt) maar toendertijd wilde TgF me niet unbannen... :(

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Kan ik hieruit dan niet opmaken dat rotsooien op IRC ook tot een ban kan leiden :) ?

* We Are Borg duikt de FAQs in

Waar is ons vast LA meubel wanneer je hem nodig hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Helsie schreef op 04 november 2002 @ 09:00:
[...]

Heb je gelijk in, maar als IRC-gebruiker zeg ik: doet iemand iets in je kanaal wat jij niet wilt, dan ban je hem in dat kanaal. KLAAR.
zo doe ik het wel iig
Volgens mij hoef je dan niet met een forum ban te gaan dreigen.
Maar ik heb een vermoeden dat de mods wel elkaar de hand boven het hoofdje zullen houden. We zullen zien...

vind ik een wat snelle conclusie. Heb ik een oordeel geveld? nou dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
D2k schreef op 04 november 2002 @ 09:03:

[...]

zo doe ik het wel iig

[...]

vind ik een wat snelle conclusie. Heb ik een oordeel geveld? nou dan :)
Misschien wel snel, maar ook wel scherp: jij reageert niet eens verbaasd dat een mod dat doet en zegt, op grond van notes en OW's, dat ik geen lieverdje ben. Dat is dus wéér forum-based oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Helsie schreef op 04 november 2002 @ 09:06:
[...]

Misschien wel snel, maar ook wel scherp: jij reageert niet eens verbaasd dat een mod dat doet en zegt, op grond van notes en OW's, dat ik geen lieverdje ben. Dat is dus wéér forum-based oordelen.

ik heb nog helemaal niet gereageerd op de uitspraak van Steffie, ik heb alleen de verhouding tussen jou en hem geschets. Overigens heb ik je notes niet gelezen, als ik van iedereen ze notes zou moeten lezen was ik volgende week nog bezig. Overigens was dit wel een irc based mening van mij, remember de overgang van #nstm naar #nstm2?

.edit: en over dat scherp: jij komt zeker nooit in de Devschuur?? :+ ik ben nog vriendelijk zo op de maandag morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

D2k schreef op 04 november 2002 @ 09:09:
[nohtml]
[...]

.edit: en over dat scherp: jij komt zeker nooit in de Devschuur?? :+ ik ben nog vriendelijk zo op de maandag morgen
Daarom komen we ook niet in de Devschuur, we zijn bang voor je :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klachten aangaande Tweakers.net IRC (irc.tweakers.net)

Opmerkingen of klachten aangaande Tweakers IRC (Internet Relay Chat) horen niet thuis in Lieve Adjes. IRC maakt geen deel uit van de Tweakers.net frontpage of Gathering of Tweakers en is als zodanig een losstaand onderdeel.
Dus in dit geval kan steffie veel zeggen, het recht om je te bannen heeft hij echter niet. Dit is zoals ik het hier dus lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaguh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05 23:04
Regels zijn er om gebogen te worden, idem geld het denk ik ook hier. Je weet immers toch dat als je iemand de "mogenlijk" geeft dat hij/zij er misbruik van kan maken. Deze keuze is zeer verleiderlijk omdat het meestal wel het gewenste effect oplevert. Of het nu wel de juiste keuze is doet er niet toe.

vb. Jij rijd door het groene stoplicht, maar je rijd een auto die door rood rijd en van rechts komt aan. Wie is er dan fout ? mij is verteld dat de bestuurder die door groen reed fout zit, omdat hij beter moet opletten en bewijs maar dat de auto die door rood reed ook door rood rijd. Kortom jij bent gewoon de @#$%!

conclusie : het heeft geen nut om te zeuren en pietluttig te doen, je mag misschien wel gelijk hebben maar of je het dan ook krijgt is altijd maar een vraag. (of je moet een leuke troef in je handen hebben)

Ik ben niet vaag omdat als ik zeg dat ik vaag ben ik niet meer vaag ben.En omdat ik nu heb getyped dat ik dan niet meer vaag zou zijn dan zeg ik dat ik niet vaag ben maar toch wel vaag is.Vaag zijn is geweest maar voor mij geld dat het vaag is. Don't read

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Vaguh: Ik begrijp niet hoe je verhaal hier thuis past. Bedoel je dat de topic starter gelijk heeft (geef hier geen mening over, heb geen idee :) ) maar dat hij het nooit zal krijgen.....beetje kortzichtig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Vaguh schreef op 04 november 2002 @ 10:08:
vb. Jij rijd door het groene stoplicht, maar je rijd een auto die door rood rijd en van rechts komt aan. Wie is er dan fout ? mij is verteld dat de bestuurder die door groen reed fout zit, omdat hij beter moet opletten en bewijs maar dat de auto die door rood reed ook door rood rijd. Kortom jij bent gewoon de @#$%!

conclusie : het heeft geen nut om te zeuren en pietluttig te doen, je mag misschien wel gelijk hebben maar of je het dan ook krijgt is altijd maar een vraag. (of je moet een leuke troef in je handen hebben)
Wat je zegt slaat natuurlijk nergens op , wie door rood rijdt is altijd fout, ongeacht of hij van rechts komt. Je trapt nu een open deur in maar je zegt voor de rest niets, "je moet een troef in handen houden" is niet echt een opmerking waar de topicstarter iets mee kan, trouwens, het is niet eens duidelijk wat je ermee bedoelt.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:29

Arno

PF5A

We Are Borg schreef op 04 november 2002 @ 09:03:
Waar is ons vast LA meubel wanneer je hem nodig hebt :+
Ikke :? :P :+

Het is inderdaad zo dat dingen die plaatsvinden op IRC in principe niets te maken hebben met T.net of GoT. Uitzonderingen zijn mensen die zich dusdanig misdragen dat ze op het complete T.net serverpark een IP ban krijgen. Dit lijkt mij hier niet echt van toepassing.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:31

Wuursj

want worst is al bezet

bazs2000 schreef op 04 november 2002 @ 10:11:
[...]

Wat je zegt slaat natuurlijk nergens op , wie door rood rijdt is altijd fout, ongeacht of hij van rechts komt.
Daar zou je wel eens mee kunnen vergissen. Als iemand door rood rijdt en van rechts komt en rijdt jou aan ben jij de schuldige aan het ongeluk. Hij krijgt alleen een boete voor door rood rijden maar jou verzekering is de pieneut. Hij is wel fout maar jij fouter. Krom maar waar. Maar daar gaat het hier niet over geloof ik :)

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaguh
We Are Borg: daarvoor heet ik Vaguh :)

ps. Ik weet niet of de topic starter gelijk heeft. Volgens de "regels" wel, maar wie bepalen de regels ? De gebruikers... of kiezen de mod's de nieuwe mod's uit en bepalen zij deze regels ? selectieve club ;)

pps : Kortzichtig ben ik omdat ik te snel een uitspraak doe ??? Ik geef alleen mijn mening hoe ik erover denk. Het kan nog alle kanten op.

Ik ben niet vaag omdat als ik zeg dat ik vaag ben ik niet meer vaag ben.En omdat ik nu heb getyped dat ik dan niet meer vaag zou zijn dan zeg ik dat ik niet vaag ben maar toch wel vaag is.Vaag zijn is geweest maar voor mij geld dat het vaag is. Don't read

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

zullen we voorlopig de discussie staken en wachten op of Steffie of een LA dokter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Vaguh schreef op 04 november 2002 @ 10:22:

pps : Kortzichtig ben ik omdat ik te snel een uitspraak doe ??? Ik geef alleen mijn mening hoe ik erover denk. Het kan nog alle kanten op.
Pssssssssssssssst
conclusie : het heeft geen nut om te zeuren en pietluttig te doen, je mag misschien wel gelijk hebben maar of je het dan ook krijgt is altijd maar een vraag. (of je moet een leuke troef in je handen hebben
;) Maar we zullen idd zien waar de bal naar toe zal rollen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaguh
Pssst :)

mijn conclusie is dat :

je MAG misschien wel gelijk hebben of je het dan ook krijgt. (dit is toch niet)
je heb wel gelijk maar of je het dan ook krijgt.

:X

en idd we zien het vanzelf :) ik zal er helaas niets van merken verder denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Voor de mensen die vinden dat het absoluut niet kan, mag een user dan ook niet gebanned worden als hij een moderator een mailbom stuurt? Dat gebeurt immers ook buiten GoT om.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Wouter Tinus schreef op 04 november 2002 @ 10:33:
Voor de mensen die vinden dat het absoluut niet kan, mag een user dan ook niet gebanned worden als hij een moderator een mailbom stuurt? Dat gebeurt immers ook buiten GoT om.
Staat ook los van het forum. Tweakers.net moet dan contact opzoeken met zijn ISP vind ik.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaguh
Wouter heel eerlijk :

daar heb je je ISP toch voor om dat voor je op te lossen. * nu speel je voor eigen rechtertje
(maar doet je provider dat dan ook niet???)
abuse@provider.nl ??? is dit meestal.

Alleen eerder dat je isp dit opgelost heeft en je weet dat je het zelf kan oplossen binnen de gewenste tijd doe je het liever zelf, wat volkomen logisch is. Maar of het de juiste handeling is.... sjah dat is de vraag juist, ik zou zeggen maak een pol-page( ? ) aan en laat de gebruikers kiezen wat zij juist vinden en onjuist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat er mis is gegaan tussen helsie en steffie (maakt mij ook nix uit) :?
maar ik denk dat je een mailbom naar een mod sturen eerder naar het forum kan herleiden dan IRC. Dit kan zoals gezegt opgelost te worden door een mail naat abuse@provider.nl

Want op de IRC-server van T.net zitten een heleboel fokkers.

Het is mij overkomen dat ik perongeluk iets te hard reageerde op een fok-mod en dat ik daar op het forum in een topic een waarschuwing voor kreeg van een andere mod. Als je de IRC-server en de fora aan elkaar zou verbinden, dan zou ik op got ook een OW gehad moeten hebben voor mijn (iets te velle) reactie op de desbetreffende mod. :? :X

Het mooie van IRC is dat je heel makkenlijk situaties op IRC zelf kan afhandelen, mijn advies is dan: Doe het dan ook
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Staat ook los van het forum. Tweakers.net moet dan contact opzoeken met zijn ISP vind ik.
Waarom Tweakers.net? Het staat toch los van het forum volgens jou? :)

Ik vind dat iemand die crew gaat mailbommen bij een waarschuwing/tempban geen tweede kans meer verdient. Los daarvan kan de moderator in kwestie nog besluiten om contact op te nemen met de betreffende ISP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Wouter Tinus schreef op 04 november 2002 @ 10:49:
Waarom Tweakers.net? Het staat toch los van het forum volgens jou? :)
Met Tweakers.net bedoel ik dus de mod in kwestie ;)
Ik vind dat iemand die crew gaat mailbommen bij een waarschuwing/tempban geen tweede kans meer verdient. Los daarvan kan de moderator in kwestie nog besluiten om contact op te nemen met de betreffende ISP.
Het mailbomben blijft los staan van het forum/fp. Het enige waar je de user op kunt pakken is IMO het overbelasten van de mailserver van Tweakers.net

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Wouter Tinus schreef op 04 november 2002 @ 10:33:
Voordat mensen denken dat het om zoiets ergs gaat... Dit is wat er af en toe gebeurde:
Na een meningsverschil zijn een aantal mensen en ik uit #NSTM vertrokken naar #NSTM2. Nu wil het geval dat #NSTM nogal vaak zonder de optie 'Only ops change topic' staat, dus is het af en toe gebeurd dat ik (of iemand anders) even #NSTM join om dan een pro-#NSTM2 topic te zetten (niets schokkends, maar gewoon zoiets als '#NSTM2 rulez'. Dergelijke geintjes kunnen op diverse manieren voorkomen worden:
- zet 'only ops change topic' aan
- ban degene die het doet

Nouja, IRC mensen weten wel wat ik bedoel ;)
Voorbeelden als mailbommen vind ik absoluut niet vergelijkbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Nee, misschien niet, maar ik dacht dat het je om het principe ging :). Stel ik krijg een OW. Stel ik stuur die mod een mailbom, scheld 'm verrot op ICQ, zoek z'n adres op en bekras z'n auto, en daarna kom ik naar de HCC om 'm een schop te verkopen. Nu ben jij die mod, krijg ik dan nog een tweede kans? Ik denk toch van niet :+.

Dus, ik denk dat je nooit GoT en niet-GoT zaken 100% gescheiden kunt houden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Wouter Tinus schreef op 04 november 2002 @ 11:04:
Bij hele erge zaken inderdaad niet, maar niet om praktisch niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 21:51

ripexx

bibs

Helsie schreef op 04 november 2002 @ 10:56:
[...]

Voordat mensen denken dat het om zoiets ergs gaat... Dit is wat er af en toe gebeurde:
Na een meningsverschil zijn een aantal mensen en ik uit #NSTM vertrokken naar #NSTM2. Nu wil het geval dat #NSTM nogal vaak zonder de optie 'Only ops change topic' staat, dus is het af en toe gebeurd dat ik (of iemand anders) even #NSTM join om dan een pro-#NSTM2 topic te zetten (niets schokkends, maar gewoon zoiets als '#NSTM2 rulez'. Dergelijke geintjes kunnen op diverse manieren voorkomen worden:
- zet 'only ops change topic' aan
- ban degene die het doet

Nouja, IRC mensen weten wel wat ik bedoel ;)
Voorbeelden als mailbommen vind ik absoluut niet vergelijkbaar!
How low can you go :? Kom op zeg begint GoT, T.net en IRC nu een complete kleuterklas te worden/zijn. Als jij je niet happy voelt in #ntsm maar wel in #ntsm2 dan blijf lekker in #ntsm2 maar ga niet lopen irriteren, jennen etc. Ik vind dit wel een beetje kinderachtig.

Maar waarom zouden dit soort geintjes voorkomen dienen te worden :? Gewoon kei hard bannen van alle irri users :+ Want dat is net zo kinderachtig... Get a live, en gedraag je normaal, dus ook op IRC, T.net en GoT. Dan heb je dit soort problemen ook niet ;)

buit is binnen sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Helsie schreef op 04 november 2002 @ 11:13:
* Arno agrees.

IRC is veelaal voor de fun.

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Dat is niet aan mij om te bepalen natuurlijk, maar ik denk wel dat de meeste mensen je daar gelijk in zullen geven. Denk alleen ook even aan de andere kant van het verhaal. Wat Steffie zegt via ICQ gaat ook volledig buiten GoT om, en hij kan ook wel eens een klotedag hebben/etc., dus eigenlijk hadden jullie je conflict ook toen meteen op ICQ op moet lossen, in plaats van dat hier meteen aan de bel te gaan trekken, terwijl er feitelijk nog niets gebeurd is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:44
Wouter Tinus schreef op 04 november 2002 @ 11:04:
Nee, misschien niet, maar ik dacht dat het je om het principe ging :). Stel ik krijg een OW. Stel ik stuur die mod een mailbom, scheld 'm verrot op ICQ, zoek z'n adres op en bekras z'n auto, en daarna kom ik naar de HCC om 'm een schop te verkopen. Nu ben jij die mod, krijg ik dan nog een tweede kans? Ik denk toch van niet :+.

Kewl.. als je dat zou doen ben je echt triest :+

Zijn er echt mensen die niet meer leven dan GoT hebben? Zonder GoT zich vervelen, of bij te veel downtime zelfmoord neigingen krijgen?

Ben vast bezoeker, maar bij abcentie is er genoeg anders te doen (met of zonder pc :) ).

Magoed.. die zaken gescheiden houden is lastig.. schijnbaar door explosieve groei van vervelende usertjes zijn de mods gestressed, de reacties op misdragingen wordt nml imo steeds heftiger. Zo riep ik voor de fun om een slotje en kreeg ik meteen een zga-bijna-OW. Nu kan mij dat niet zoveel schelen, vond het alleen beetje overdreven. Ik zou zeggen, chill out.. regels zijn prima, maar niet overdrijven. Anders begint het op zinloos mod-geweld te lijken :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Helsie schreef op 04 november 2002 @ 11:13:
[...]

helsie er zit imho een heel groot verschil tussen iets perongelijk of ondoordacht doet. En iets moedwillig doen waarvoor je in het verleden al gewaarschuwt was...

Bij die eerste zou je helemaal gelijk hebben... bij die 2e zou je als je dat op een door mij beheerde server zou doen gelijk je boeltje kunnen pakken... en je account richting /null gaan...

ik kan me dus echt voorstellen dat als je daar niet blij mee bent maar de crew is baas... en dan kun je wel gaan sputteren dat je er niet mee eens bent...
Maar je bent netjes voor de maatregel gewaarschuwt, je hebt de kans om je leven te beteren... dus grijp die kans... hij is nog niet vankracht blijkens jouw postingen hier...

laat zien dat jij de verstandigste van het zooitje bent... en dat je ondanks dat je overtuigt bent dat je gelijk hebt en in je recht staat, je verlies neemt als een man...

als ik overreden wordt door een zuiplap en dood ga... kan ik alle recht van overleven hebben... maar ik zal het nooit krijgen...

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

wees gerust, je wordt pas geband als je iets op het forum fout doet, of heel irritant moderators loopt te irriteren (moet je vrij ver gaan).
Overigens laat je maar een klein stukje van het verhaal zien, want jullie waren nou ook niet echt bepaald het toppunt van volwassen met dat #nstm gezeik...

Daar jaag je inderdaad Steffie mee in het harnas (wellicht wel terecht) en zorg je ervoor dat je minder geliefd bent, waardoor bepaalde mensen bepaalde dingen minder snel door de vingers gaan zien, en je dus inderdaad een grotere kans hebt om geband te worden.

Maar dit mag je verder lekker zelf met Steffie oplossen, want jullie prive-ruzie hoeft van mij niet op het forum uitgevochten te worden.

Voor de duidelijkheid, je wordt dus niet geband op GoT als je irritant bent op IRC, je zet jeelf alleen heel erg in een spotlight. Het gebeurt overigens weleens dat we mensen -die ons via de mail uitschelden of irritant reageren op een waarschuwing- geband worden, maar dan moet je het wel redelijk bont maken....

Ik zie verder niet het nut van dit topic niet in, behalve dat je wil laten zien dat Steffie jou irritant vindt en dat ie (oh wat stout) gedreigd heeft met bannen (wat idd niet echt handig is), acties buiten het forum hebben in principe geen effect op het forum, tot bepaalde hoogte (die wij per geval en met z;n allen bepalen).

De discussie is wel ok, maar de manier waarop bevalt me niet zo ("jullie houden elkaar toch de hand boven het hoofd" enzo :Z), ga maar lekker met steffie kibbelen over de mail of stop met uitdagen en negeer elkaar in vrede ofzo...

:{

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.