Proud [DPC]Clan_Delft member
Specs: AMD Athlon 64 X2 4400+ | ASUS mobo | 4x 1024MB PC6400 DDR2
Voor uitgebreide specs zie http://specs.tweak.to/2994
Is er al een patch? Is dit probleem bekend bij EA? Systemspecs? Drivers up to date?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Heb je misschien extra dingen via het internet gedownload 
Zo ja, download ff dat proggie van EA, die checkt al je gedownloade files of ze wel goed zijn.
Heb je een kopie > andere crack downen
Zo ja, download ff dat proggie van EA, die checkt al je gedownloade files of ze wel goed zijn.
Heb je een kopie > andere crack downen
Ik heb alles origineel, geen downloads, niks. Ja, ik heb natuurlijk wel al flink gebouwd in de eerste buurt. 
Ik heb net gekeken bij EA, daar roepen ze dat ze bezig zijn met een patcht. Ik ben benieuwd of die gaat werken. Ze hebben het er in ieder geval over dat er geheugenlekken in het programma zitten, die ze gaan dichten.
Dan vraag ik mij af, zou het kunnen zijn dat ik hier tegen zo'n geheugenlek ben aangelopen?
Mijn kennis van compu's gaat niet ver genoeg om dat aan de hand van de symptomen vast te stellen. Verlicht mij...
Ik heb net gekeken bij EA, daar roepen ze dat ze bezig zijn met een patcht. Ik ben benieuwd of die gaat werken. Ze hebben het er in ieder geval over dat er geheugenlekken in het programma zitten, die ze gaan dichten.
Dan vraag ik mij af, zou het kunnen zijn dat ik hier tegen zo'n geheugenlek ben aangelopen?
Mijn kennis van compu's gaat niet ver genoeg om dat aan de hand van de symptomen vast te stellen. Verlicht mij...
Verwijderd
ik heb dat ook wel eens gehad maar alleen als ik al een flinke poos zat te spelen en dan meestal nog met een erg groot huis, maar ik ken het probleem wel ja. Ik heb het opnieuw geinstalleerd, tot nu toe geen last meer, maar ik heb ook bijna niet meer gespeeld
Ik heb net The Sims File Cop erover gehaald, die vindt geen corrupte files.
Ik ga idd maar de huizen opslaan, het spel deïnstalleren en overnieuw beginnen.
Kan ik weer 7 cd's installeren.... pfffffffffffff.
1:14u, een uur later, na deïnstalleren, rebooten, herinstalleren, weer rebooten en opstarten, constateer ik dat ook zonder mijn eigen huizen, het spel me er - na 2 seconden de nieuwe wijk te hebben getoond - weer uitgooid.
Ik ga idd maar de huizen opslaan, het spel deïnstalleren en overnieuw beginnen.
Kan ik weer 7 cd's installeren.... pfffffffffffff.
1:14u, een uur later, na deïnstalleren, rebooten, herinstalleren, weer rebooten en opstarten, constateer ik dat ook zonder mijn eigen huizen, het spel me er - na 2 seconden de nieuwe wijk te hebben getoond - weer uitgooid.
Ik had tot kort alle uitbereidingen behalve Hot Date. The Sims gooit mij ook naar de desktop (zonder error) na ongeveer een uur. (The Sims zonder uitbereidingen doet dat ook...)
Sinds een week heb ik Hot Date geinstalleerd, en nu heb ik naast het probleem van topicstarter ook een extreem lange laadtijd. (5 minuten)
Sinds een week heb ik Hot Date geinstalleerd, en nu heb ik naast het probleem van topicstarter ook een extreem lange laadtijd. (5 minuten)
Pagina: 1