Ik kom een vreemd probleempje tegen met ASP.NET. Ik heb een menu control die als invoer een XML file wilt hebben. Als ik gewoon een XML file aangeef is dat geen probleem. ik wil de menustructuur echter dynamisch opbouwen.
ik heb een aspx file gemaakt die XML uitspuugt. Contenttype staat goed en pagina wordt netjes gemaakt als ik die file rechtstreeks aanroep.
Wanneer die menu control de file gaat inlezen krijg ik echter een error:
XmlException: The '%' character, hexadecimal value 0x25, cannot begin a name. Line 1, position 2.]
System.Xml.XmlScanner.ScanName() +240
System.Xml.XmlScanner.ScanMarkup() +1252
System.Xml.XmlScanner.ScanToken(Int32 expected) +18
...en nog meer stack info eronder
Dit gebeurt ook wanneer ik de file inlees via de asp:xml control.
Wanneer ik de output van de dynamisch xml pagina opsla in een ander bestand en dat als bronbestand aangeef, is er geen probleem. De structuur/data is dus goed. Het lijkt erop dat ASP.NET het niet leuk vindt om dynamische xml bestanden te krijgen.
Iemand enig idee hoe dit komt en vooral wat ik eraan kan doen?
ik heb een aspx file gemaakt die XML uitspuugt. Contenttype staat goed en pagina wordt netjes gemaakt als ik die file rechtstreeks aanroep.
Wanneer die menu control de file gaat inlezen krijg ik echter een error:
XmlException: The '%' character, hexadecimal value 0x25, cannot begin a name. Line 1, position 2.]
System.Xml.XmlScanner.ScanName() +240
System.Xml.XmlScanner.ScanMarkup() +1252
System.Xml.XmlScanner.ScanToken(Int32 expected) +18
...en nog meer stack info eronder
Dit gebeurt ook wanneer ik de file inlees via de asp:xml control.
Wanneer ik de output van de dynamisch xml pagina opsla in een ander bestand en dat als bronbestand aangeef, is er geen probleem. De structuur/data is dus goed. Het lijkt erop dat ASP.NET het niet leuk vindt om dynamische xml bestanden te krijgen.
Iemand enig idee hoe dit komt en vooral wat ik eraan kan doen?