[Catan]Werkt niet onder XP

Pagina: 1
Acties:

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:13

-Sander-

///M Powerrrrrr

Topicstarter
Catan werkt dus niet hier onder XP Pro.

Kheb al heel internet af zitten zoeken naar patches etc, maar deze zijn er niet. Het enige volgens de game maker is de compatibiliteits modus op 98 zetten.
En als dat niet schijnt te werken dat moet je maar wat aankloten.

Nou dat ben ik nu al een paar week aan het doen, en ik wordt er nu toch wel een beetje treurig over.

Heeft iemand anders deze game ook ?
En weet ie of dr wel een patch voor is ?

Want ik krijg em echt niet aan de praat, hij wil em opstarten (dan zie ik een reso 640x480) en dan gaat ie weer terug.

Als je me kan helpen heel graag!.
Thx for reading. :)

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Topicstarter
^kick^

:(

Niemand die iets heeft van JA, dat probleem herken ik ?

Verwijderd

Ik weet niet of het gaat werken, maar je zou natuurlijk de windows 95 mode kunnen uitproberen met het display op 640 bij 480 (onder compatibility). Ook weet ik dat er geen patch is. Lukt het niet zet dan de display uit. hopelijk werkt dit voor je ...

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:32
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 13:56:
Ik weet niet of het gaat werken, maar je zou natuurlijk de windows 95 mode kunnen uitproberen met het display op 640 bij 480 (onder compatibility). Ook weet ik dat er geen patch is. Lukt het niet zet dan de display uit. hopelijk werkt dit voor je ...
Dat werkt.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Verwijderd

Idd, staat ook in de handleiding....

• -Sander-

-Sander-

///M Powerrrrrr

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 13:56:
Ja., ik heb dit al getest. Maar moet je dan alle bestanden op dit type zetten ?
Want als ik dus alleen de Catan.exe op deze compatibiliteits mode zet, schakelt ie naar 640x480 en dan gaat ie weer terug en krijg ik een "Dit programma wordt afgesloten door een fout".

En moet ik ook de SP1 geinstalleerd hebben ?

Thx iig.
Pagina: 1