sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Bij je material 'two-sided' aanvinken.
Wat bedoel je precies met onzichtbaar? Je vraag is zo niet helemaal duidelijk. Post eens een screenshot of formuleer het wat beter.
de betaler vervuilt
Verwijderd
een face heeft maar aan een kant een oppervlak. Oplossing, bij rendersettings: Force 2-Sided, en bij Viewport Config ook.
Waarschijnlijk moet je je materiaal op 2-sided zetten, dat kan in de material editor.
Als je 2-sided aanvinkt zal hij waarschijnlijk wel gewoon "vol" zijn.
net te laat, moet toch eens sneller leren typen
Als je 2-sided aanvinkt zal hij waarschijnlijk wel gewoon "vol" zijn.
net te laat, moet toch eens sneller leren typen
Dat moet je vooral doen als je je rendertijden flink omhoog wil helpen. Een 2-sided face zijn gewoon 2 faces... Ga gewoon bewust om met 2-sided materialen en je kan behoorlijke winst halen t.o.v. "force 2-sided" in complexe modellen.Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 00:19:
een face heeft maar aan een kant een oppervlak. Oplossing, bij rendersettings: Force 2-Sided, en bij Viewport Config ook.
de betaler vervuilt
Welja, leer het hem vooral slecht aanVerwijderd schreef op 04 november 2002 @ 00:33:
Voor een N00b leek me dit een stuk makkelijker
de betaler vervuilt
Bedoeld hij niet gewoon flip normals? Ok dus je hebt een vorm gemaakt met splines en vervolgens maak je er een mesh van? En daarna extrude je... iets?
Je kan ook de hele mesh selecteren en vervolgens naar sub-object 'face' gaan. Selecteer een paar faces.. naar beneden scrollen tot bij het onderste dropdown menu 'surface properties'. En daar staat een knop 'flip'. Klik daarop en vervolgens word je face de andere kant uitgericht en kun je hem van de tegenovergestelde kant bekijken.
Mogelijk is dit niet helemaal je bedoeling.
Je kan ook de hele mesh selecteren en vervolgens naar sub-object 'face' gaan. Selecteer een paar faces.. naar beneden scrollen tot bij het onderste dropdown menu 'surface properties'. En daar staat een knop 'flip'. Klik daarop en vervolgens word je face de andere kant uitgericht en kun je hem van de tegenovergestelde kant bekijken.
Mogelijk is dit niet helemaal je bedoeling.
http://hawvie.deviantart.com/
thanks allemaal.. ik zal eens wat oplossingen proberen
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Verwijderd
als je iets extrude kun je, als het goed is, gewoon zeggen (met een optie in het modifier panel) zeggen dat je een backface wilt hebben. (mijn naamgeving voor deze optie zal niet helemaal kloppen, 3dsmax is weer een tijd geleden voor mij
)
Pagina: 1