- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO
Je bedoeld dit topic?judgem schreef op 04 november 2002 @ 00:11:
Gegroet,
Ik heb het hier een week of anderhalf geleden ook al gepost maar ik kan die topic nergens meer vinden dus bij deze nogmaals:
[rml][ SQLserver2000] Koppelen aan JBuilder7 mogelijk[/rml]
Er staat in ieder geval wel een link in. Je kan dit topic terugvinden door je eigen naam te klikken; je krijgt dan de topics waarin je gereageerd hebt te zien (deze stond daar ook tussen..
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Dat is hem inderdaad ja... Ben bang dat de search net even de kuren gehad heeft toen ik hem ging zoeken...
Maar goed.. Dat artikel waar in de vorige thread (die van mij overigens gesloten mag worden) aan gerefereerd werd bevestigde inderdaad mijn vermoeden dat het wel mogelijk was maar een daadwerkelijke oplossing over HOE het dan wel mogelijk is kom ik daar niet in tegen....
Maar goed.. Dat artikel waar in de vorige thread (die van mij overigens gesloten mag worden) aan gerefereerd werd bevestigde inderdaad mijn vermoeden dat het wel mogelijk was maar een daadwerkelijke oplossing over HOE het dan wel mogelijk is kom ik daar niet in tegen....
- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO
Ik heb me weer sufgezocht maar nog steeds niks... Geen JBuilder gebruikers hier?