Hoi Guys,
Ik ben van plan om eindelijk een andere (lees: audiofiele) geluidskaaart aan te schaffen. Tot nu toe heb ik het moeten uithouden mat Creative Live
. Maar deze kaart bevalt me niet door een aantal zaken zoals: lage signaal ruis verhouding en gebrek aan dynamiek. Aangezien ik niet van plan ben om van mijn computer een "home cinema" te maken wil ik overstappen naar een goede STEREO geluidskaart om die aan te sluiten op m'n marantz PM 80mkII (25 W classe A) in combinatie met goedkope maar zo goed klinkende monitors Tannoy M1.
Na een tijdje zoeken kwam ik TerraTec EWX24/96 tegen. Volgens vele reviews is dat wel een goede stereo geluidskaart.
Misschien heeft iemand van jullie ervaring met TerraTec kaarten en kam me meer over vertellen. Ook ben ik beniuewd naar compatibiliteit van deze kaart met windows XP.
groetjes
Ik ben van plan om eindelijk een andere (lees: audiofiele) geluidskaaart aan te schaffen. Tot nu toe heb ik het moeten uithouden mat Creative Live
Na een tijdje zoeken kwam ik TerraTec EWX24/96 tegen. Volgens vele reviews is dat wel een goede stereo geluidskaart.
Misschien heeft iemand van jullie ervaring met TerraTec kaarten en kam me meer over vertellen. Ook ben ik beniuewd naar compatibiliteit van deze kaart met windows XP.
groetjes
- if you want to succeed, double you failure rate -