Toon posts:

IBM Deskstar 60 GXP

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
damn damn damn... heb ik vandaag al wat afgevloekt
nu heb ik juist twee maanden geleden deze HD gekocht, was ik vandaag mp3's aan het beluisteren tot dat er opeens een geluid uit men HD kwam :(
SKRTSSJJJJJJJJ.... en dat was het einde van men 2 maand oude drive... :(
ik wist wel dat er met de 60 GXP reeks problemen waren.. maar had ik dit geweten had ik toch men geld gespaard voor een Western Digital hoor :(

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
2 van mij 3 ibm's waren van 60gxp, beide opgestuurd, de andere ibm kon natuurlijk niet achterblijven die is vorige maand vertrokken, voor mij geen ibm meer

Verwijderd

Topicstarter
wow, kdacht niet dat et zo erg was
blijkbaar heel wat misgegaan in het lab

• STi
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08-2024

STi

misschien even een stomme vraag, maar zou je je schijf ook preventief kunnen omruilen, met de onbetrouwbaarheid als reden? Ik heb een hoop bestanden op deze schijf staan die ik niet graag kwijt wil en om nou alles te backuppen :/

Verwijderd

Topicstarter
denk het niet, je kan ze omruilen als er iets aan is :)
ff een "tik' op geven >:)

Verwijderd

Bij mij gingen er thuis ook 2 dood. De 3de die ik terug kreeg van IBM, heb ik meteen verkocht.
Op mijn werk hadden we ook 2 HD's, waarvan 1 ook dood is en de ander soms krrrggg-krrggg-krggg geluiden maakt, maar wel door de DTF-test heen komt.

Voor mij nooit meer IBM

• Doublehomme
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik had die schijf ook en die crashte dus ook :(
Bij mijn pa 3 weken later ook die schijf weer gecrasht. We hebben allebei een nieuwe (weer dezelfde), maar die doet het gelukkig nog!

Voor mij ook nooit meer IBM!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

/oud probleem
/opsom
/nutteloos
/search
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.