Toon posts:

[win 98] windows reboot met lezen/schrijven cdrom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
win 98 reboot met lezen/schrijven cdrom.

Heb de drivers al opnieuw geinstalleerd, windows opnieuw geinstalleerd, heb maar 1 brand prog, dus daar kan het ook niet aan liggen. Het gebeurt zowel met mijn cd-rom speler, als met mijn brander..

Heeft iemand een id? :?

thanx!

Gfree

• Maferick
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04-2021

Maferick

EVE-Online : Lellebel

Eens proberen met maar 1 cd / brander op de kabel evt even wisselen.

# If you perceive that there are four possible ways in which something can go wrong, and circumvent these, then a fifth way, unprepared for, will promptly develop

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
lijkt op een voeding die niet genoeg kan leveren, dus meer een hardwareprobleempje dan een softwareprobleempje :)

Verwijderd

veldmuis schreef op 03 november 2002 @ 22:22:
lijkt op een voeding die niet genoeg kan leveren, dus meer een hardwareprobleempje dan een softwareprobleempje :)
Mja, een cdrom zal wel niet zoveel stroom vreten lijkt me.

Maar topicstarter: Geen uitroeptekens in de devicemanager?

Verwijderd

Topicstarter
nee, volgens windows werken ze allebei correct.

ook met maar 1 apperaat op de kabel heb ik dit probleem.

Aan de voeding kan het haast niet liggen denk ik aangezien ik dit probleem nog niet zo lang heb, en er al een tijd terug een nieuwe voeding in heb geplaatst...

badankt voor de snelle reacties trouwens...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 22:49:
Aan de voeding kan het haast niet liggen denk ik aangezien ik dit probleem nog niet zo lang heb, en er al een tijd terug een nieuwe voeding in heb geplaatst...
Waarom is er toen een nieuwe voeding in geplaatst? En heb je dit probleem sinds je een nieuwe installatie hebt gedaan?
badankt voor de snelle reacties trouwens...
Ja, op GoT reageert iedereen heel snel ja :)

Verwijderd

Topicstarter
de nieuwe voeding was geplaatst omdat de oude kapot was, waarschijnlijk door kortsluiting. daarna hebben zowel de brander als de cd-rom speler prima gewerkt. Heb geen id wanneer het precies fout is gegaan...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 23:07:
de nieuwe voeding was geplaatst omdat de oude kapot was, waarschijnlijk door kortsluiting. daarna hebben zowel de brander als de cd-rom speler prima gewerkt. Heb geen id wanneer het precies fout is gegaan...
De simpelste oplossing lijkt mij toch om een nieuwe installatie te doen. En je zou ervoor kunnen kiezen om er een ander OS op te installeren. Mocht het probleem er dan nog zijn, gaan we het dan verder uitzoeken. Maar dan kunnen we in ieder geval uitsluiten dat het aan de software ligt.
Pagina: 1