• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03 14:46

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Ok, ik zit met een id, maar ik weet niet of het kan: Logos en ringtones voor een nokia op een PDA zetten (in mijn geval een plam IIIXe) en die dan wanneer je wilt via de Infrarood naar je gsm beamen om ze bv door te sturen of op je eigen toestel te activeren. Kan dit überhaupt en bestaat er dan al een programmatje voor? Dus bv software die op je pc dan ook een palm databaseje met logos maakt ofzo?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Volgens mij bestaat er inderdaad al zo iets. Uit mijn hoofd heet het MonkeyLogo en dat is te vinden op http://www.palmgear.com

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
:D Man! Dit moeten meer mensen weten! _/-\o_ echt geweldig, nu nog hopen dat het werkt! Monkey Logo en Monkey Cars (logo & sms pics) roeleren als je ze niet hoeft te bestellen bij van die klote providers ;)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Voor Ericsson is er ook nog Funnyphone, ondersteunt ook de kleurenafbeeldingen van de T68.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
nou die monkeyzooi werkt helaas niet bij mij (meerdere user-comments van gelzen met negatieve meningen) op mn palmIIIxe en nokia 6210. Móet wel werken, maar het gaat gewoon niet...

andere alternatieven?