Ik heb net van de aanbieding gebruik gemaakt door een 7210 te kopen icm met een HI profile abo. Maar nu wil ik graag op wap zodat ik beltonen en games etc kan downloaden. Maar ik krijg die wap instellingen maar niet van KPN. Heeft iemand hier misschien hetzelfde gekocht (en kan wel al wappen met de 7210) of weet iemand de wap instellingen van KPN?
Ik heb net een T68i gehaald en was ook op zoek naar de instellingen. Je moet dus bellen met 424 en dan krijg je een sms met instellingen (zelf nog niet gehad). Zie ook www.m-info.nl
Ja ze zeggen bij die lijn dat het 24 uur duurt maar het is inmiddels 29 uur geleden dus ik hoop dat ik het snel krijg. Want via Mviva en Tutch etc lukt het niet om in te loggen met mijn 7210 alleen wel met mijn oude 6210!
ik heb tutch ook al geprobeerd maar geen reply. Ik w8 nog ff tot morgen omdat het weekend is en het dan misschien nie werkt ofzo. Anders mail ik morge ff naar kpn zelf
Als je morgen belt met 0800-0507 en dan zegt dat je een 6310i hebt en je je al meer dan 48 uur geleden hebt aangemeld om de instellingen voor WAP toegestuurd te krijgen (via 424) dan wordt je doorverbonden met de technische dienst (Network Support) en sturen ze een SMI bericht met alle instellingen, wanneer je die opslaat werkt het meestal..
Wat nog sneller is (voor jou dan met je sony-ericsson) is gewoon naar www. sonyericcson.com gaan en dan voor europa/nederland kiezen -> dan ga je naar telefoon configurators en kies dan voor je wap instellingen.DeVoTioN schreef op 03 november 2002 @ 22:13:
Ik heb net een T68i gehaald en was ook op zoek naar de instellingen. Je moet dus bellen met 424 en dan krijg je een sms met instellingen (zelf nog niet gehad). Zie ook www.m-info.nl
Klaar!
Heb net met KPN Klantenservice gebeld, hun antwoord op het probleem is:
Wij hebben de Nokia 7210 nog niet in ons assortiment, maar het is wel mogelijk om te wappen via KPN met deze telefoon door het volgende te doen.
Vraag via "424" je wachtwoord op, als je hem hebt ga je naar http://www.m-info.nl zoek hier de wapinstellingen van de Nokia 6310i op en voer deze in je 7210 in. Als je dit goed hebt gedaan kan je gaan wappen en downloaden.
Wij hebben de Nokia 7210 nog niet in ons assortiment, maar het is wel mogelijk om te wappen via KPN met deze telefoon door het volgende te doen.
Vraag via "424" je wachtwoord op, als je hem hebt ga je naar http://www.m-info.nl zoek hier de wapinstellingen van de Nokia 6310i op en voer deze in je 7210 in. Als je dit goed hebt gedaan kan je gaan wappen en downloaden.
Dat bedoelde ik dus, als je meteen had gezegt dat je een 6310i had, dan stuurde ze de instellingen gewoon toe
Pagina: 1