Toon posts:

R.E op Cube: Witte strepen door beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb een vreemd probleem met resident evil op gamecube. ik krijg tijdens het spelen ongeveer iedere 10 minuten een witte streep die voorbijschiet op het scherm. het duurt nog geen seconde maar het is behoorlijk irritant. bij andere games heb ik dit niet. nu ben ik er wel achtergekomen dat als ik bij het opstarten de B knop ingedrukt houdt dat het spel dan in 60hz mode wordt gestart en dan krijg ik niet die strepen door het scherm (stond in het boekje van r.e). maar nu weet ik niet of dit wel zo goed is want mijn tv is 50hz. ook lijkt het wel of ik veel sneller loop in 60hz mode.

dus mijn vraag is: hebben meer mensen dit probleem en is het wel goed als ik het spel op 60hz zet terwijl ik een 50hz tv heb.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
iemand die een antwoord weet op mijn vraag?

Verwijderd

alle nederlandse TV's (denk alle europese TV's) zijn 50hz maar niet alle tv's ondersteunen 60hz. Die van jou dus wel. Als ik jouwwas zou ik alle spellen op 60hz spelen. 60hz is de orginele hz. het klopt dat alles wat sneller gaat, maar dat is dus de orginele snelheid. 50hz is juist langzamer.
Maar ik weet niet of ik dat ook hem met die witte lijnen, maar ik speel alle spellen op 60hz, gewoon ook doen :)

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt voor je reply:)
dan laat ik het maar gewoon op 60hz staan.

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
60 Hz is the way to go :)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

60 Hz is gewoon het aantal trillingen dat een scherm per seconde geeft, dus dan zal je net een fractie sneller kunnen reageren omdat het scherm een fractie sneller is ververst
Pagina: 1