[graal] Wat is het precies?

Pagina: 1
Acties:

• Jorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01 16:49
Hoi,

M'n broertje speelt al maanden graal, hij is er echt helemaal verslaafd aan.
Vandaag kwam ie er in 1 keer mee dat ie ong 40 dollar moest betalen omdat ie anders niet kon opslaan en niet meer kon spelen :?
M'n vader vond het een beetje onzin, want als ie het zou betalen zou ie een jaar kunnen spelen, en daarna moest ie weer opnieuw betalen.

Goed, ik vond het allemaal een beetje vaag, en van zijn uitleg over het spel en zijn idee van "server" werd ik ook al niet wijzer.
Dus ik dacht ff googelen naar "graal uitleg" ofzo, maar helaas, geen pagina's met een duidelijke Nederlandse uitleg over het spel.

Nu mijn vraag:

Kan iemand mij uitleggen wat het allemaal inhoud, het komt me allemaal heel vaag voor.

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)

• knarfyboy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-01 23:11
http://www.graalonline.com/ :?

Oeps sorry geen NL :+.

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Ik heb het een jaar (2 ?) geleden ook eens geprobeert, het is een soort oude zelde cloon 2d dus, maar dan online, MMORPG.

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Sommige spellen worden constant geupdate en er worden servers voor in de lucht gehouden. Dat kost geld, en dus moeten de klanten om de zoveel tijd bijbetalen. Meestal zijn het MMO spellen, zoals EverQuest of Anarchy Online.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

• The_Ghost
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-01-2021

The_Ghost

To beer or not to beer........

Een vriend van mij heeft een jaar lang everquest gespeeld......
Die jongen was een jaar lang niet te bereiken. Hij zat dag en nacht aan de pc, alleen maar te spelen.
Achteraf zegt hij zelf ook dat hij everquest 'leefde', hij at het en hij dronk het.

Hou je broertje in de gaten als ie met dit soort spellen begint!
Hier raak je heel makkelijk aan verslaafd!

Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'

• Jorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01 16:49
The_Ghost schreef op 04 november 2002 @ 09:15:
Een vriend van mij heeft een jaar lang everquest gespeeld......
Die jongen was een jaar lang niet te bereiken. Hij zat dag en nacht aan de pc, alleen maar te spelen.
Achteraf zegt hij zelf ook dat hij everquest 'leefde', hij at het en hij dronk het.

Hou je broertje in de gaten als ie met dit soort spellen begint!
Hier raak je heel makkelijk aan verslaafd!
Jah, ehrm, hij is al verslaafd, en ik mag de poorten niet dichtgooien in m'n router :(
Hij werd ook heel erg kwaad toen ie het niet mocht "kopen" voor een jaar.
Nu moet ie iig wachten tot z'n raport, en volgens mij is dat niet al te positief >:)

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Mensen die op een dergelijke manier verslaafd zijn zijn echt triest. Dus ik zou zeggen gooi die poorten maar lekker dicht en verstop je router op een plek waar je broertje niet bij kan.. >:) , want niet alleen vertonen ze vreemd gedrag ze zullen ook alles opgeven om maar te kunnen spelen (iemand toevallig laatst die docu gezien op ned1. over die dude die CS verslaafde was)

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
DarK_M schreef op 04 november 2002 @ 12:14:
Mensen die op een dergelijke manier verslaafd zijn zijn echt triest. Dus ik zou zeggen gooi die poorten maar lekker dicht en verstop je router op een plek waar je broertje niet bij kan.. >:) , want niet alleen vertonen ze vreemd gedrag ze zullen ook alles opgeven om maar te kunnen spelen (iemand toevallig laatst die docu gezien op ned1. over die dude die CS verslaafde was)
Ja met die contact gestoorde figuren die "fuck school" zeiden en hele nachten (gerust van 1 tot 4 's ochtends) spelen.
Beter slap je die gasten effe.

Ik heb ge-RTCW'ed met een clan en dat was soms ook tot 2 uur ofzo, dan was het te vet, maar het gebeurde niet al te vaak dat het zo uitliep, maar je moet idd wel goed oppassen.

Als ik een hele dag heb zitten gamen thuis dan heb ik aan het eind zo'n leeg gevoel.
Ik doe het nu vooral tussendoor, na een paar intensieve UT2003 matches heb ik het weer gezien en ga ik weer effe rondsurfen en zo wissel ik dat af.
Pagina: 1