Toon posts:

R.E op Cube: Witte strepen door beeld

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb een vreemd probleem met resident evil op gamecube. ik krijg tijdens het spelen ongeveer iedere 10 minuten een witte streep die voorbijschiet op het scherm. het duurt nog geen seconde maar het is behoorlijk irritant. bij andere games heb ik dit niet. nu ben ik er wel achtergekomen dat als ik bij het opstarten de B knop ingedrukt houdt dat het spel dan in 60hz mode wordt gestart en dan krijg ik niet die strepen door het scherm (stond in het boekje van r.e). maar nu weet ik niet of dit wel zo goed is want mijn tv is 50hz. ook lijkt het wel of ik veel sneller loop in 60hz mode.

dus mijn vraag is: hebben meer mensen dit probleem en is het wel goed als ik het spel op 60hz zet.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
oh sorry ik zie net dat ik deze topic in het verkeerde forum heb gepost.
kan een mod hem even in het goede forum plaatsen a.u.b?

Verwijderd

Ik denk dat deze nu net zogoed opslot kan, aangezien je hem nu gecrosspost hebt. En voor de andere geld hier ook: NIET POSTEN!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-01 10:27
ik vind het opzich wel een goeie vraag hoor.. maarjah, als i gecrosspost is ..dan kan je m beter hier sluiten in het problemen forum beantwoorden :) dusss...

cell..waarom NIET POSTEN? wtf!? kan toch wel een vraag stellen :/ (dit is geen n00b vraag die je in de FAQ kan vinden dacht ik zo... google maybe.. maarjah..daar is alles te vinden)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-01 16:28
Crosspost

There is no magic.

Dit topic is gesloten.