Toon posts:

Harman Kardon AVR40 met B&W boxen voor 400 euro, koopje?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mn broer gaat volgende maand emigreren naar Engeland. Omdat hij niet alles wil meesjouwen bood hij zn HK AVR40 met B&W bozen aan mij aan voor 400 euro. Nou heb ik op diverse sites gechecked en de AVR40 (zonder boxen!) wordt zo rond de $350 aangeboden. Is 400 euro een beetje schappelijke prijs? Wie heeft de AVR40 en kan even reageren met zn ervaringen met deze receiver.

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Welke B&W speakers zijn dat? In welke staat verkeren ze? Hoe oud? Etc.

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
wat zijn het voor B&W speakers?

Verwijderd

Topicstarter
Gotsakke, daar vraag je wat. Geen flauw idee maar zeker geen 80x serie.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:02

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Die HK ken ik niet... en als je het type boxen niet weet valt er weinig zinnigs over te zeggen, dus zoek dat even uit...

Waarom neemt ie ze niet mee? Kost niet zoveel om dat te laten verschepen dacht ik... of is het ouwe meuk waar hij uitgekeken op is?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Kijk eens even wat de prijzen op www.marktplaats.nl doen voor de HK en de BW.

De receiver is al van een wat ouder type en mist dus het e.e.a. zoals DTS en DPL. Correct in Rotterdam aan de Ceintuurbaan heeft weleens overjarige modellen staan die voor relatief weinig weggaan. Soms zie je daar receivers staan die 2-3 jaar terug 1500 euro kosten en nu nog slechts 250.

ARME AOW’er

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Klinkt als een aantrekkelijk aanbod, als je wat info over de luidsprekers kan posten.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 20:51:
Mn broer gaat volgende maand emigreren naar Engeland. Omdat hij niet alles wil meesjouwen bood hij zn HK AVR40 met B&W bozen aan mij aan voor 400 euro. Nou heb ik op diverse sites gechecked en de AVR40 (zonder boxen!) wordt zo rond de $350 aangeboden. Is 400 euro een beetje schappelijke prijs? Wie heeft de AVR40 en kan even reageren met zn ervaringen met deze receiver.
wow HK is echt een mega goed merk
Ik heb het zelf ook en ben dik te vreden erover.
en B&W bozen willen ook wel. Lijkt mij een schappelijk prijs.

• Haso2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-12-2025
voor hoeveel heeft je broer ze gekocht? als dat 450,- dan zou ik zeggen dat je een hele aardige broer hebt ;)

Verwijderd

Zelf heb ik de AVR 35 gehad. Prima versterker, maar geen DTS :o(
Zeker in combinatie met DVD is dit zonde...

Daarbij is de receiver alweer een iets ouder type.

Kan volgens mij nog wel iets met de prijs gedaan worden, tenzij het hele mooie speakers zijn ! Succes met onderhandelen...

Verwijderd

Topicstarter
Hij heeft het hele zaakje toendertijd compleet voor ca F1800-1900 aangeschaft. Ik moet me broer vanavond nog bellen over de type BW boxen.
Ik lees overigens dat de productie van HK in China staat en dat daar nogal eens wat kwaliteitsproblemen optreden.

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
je moet er wel rekening mee houden als je de receiver dolby surround wil gebruiken dat je geen dts of dd er op hebt zitten. tenzij je een dvd speler/ geluidskaart aansluit op de 6ch input (moeilijk te vinden). maar dan heb je nog steeds geen dts.
of verkoopt je broer de receiver + 2 speakers.

dan vindt ik het eigenlijk niet zo goedkoop.
de receiver is best wel magertjes.

Verwijderd

De receiver is 'niet' magertjes, HK goed merk en zal in stereo ook best goed presteren.

Verwijderd

Nou, ik vind Harman Kardon maar een but-merk. Maar voor jouw doeleinde zal het best een uitkomst wezen, aangezien je niet eens geinteresseerd bent in het type van de luidspreker.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:44

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Harman/Kardon but-merk :?

Hier is de handleiding van de AVR-40: http://manuals.harman.com...s%20Manual/AVR40%20om.pdf

5 x 55 watts @ +/- 35 amps HCC
Dolby Pro Logic Surround
5 Audio inputs/3 A/V inputs
Pagina: 1