Toon posts:

[LimeWire] errors bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb limewire (2.5.5) geinstalleerd op freebsd 4.6.2. maar als ik hem probeer op te starten krijg ik de volgende error:

/usr/local/linux-sun-jdk1.3.1/jre/lib/i386/green_threads/java: error loading shared libraries: /usr/local/linux-sun-jdk1.3.1/jre/lib/i386/libpreemptive_close.so: undefined symbol: pthread_kill

het gekke is dat de map /usr/local/linux-sun-jdk1.3.1/jre/lib/i386/green_threads/ wel bestaat, maar de file "java" daarin niet. de andere file bestaat wel.

ik heb linux-sun-jdk-1.3.1.05_1 geinstalleerd en draai XFree86 4.2.0 en KDE 3.0

hoe los ik dit probleem op? herinstalleren van limewire of java levert niets op, zoeken mbv google levert de vraag wel een keer op, maar helaas geen antwoord.

Verwijderd

wel dit is geen antwoord maar als je toch een share programma gebruikt , neem dan mldonkey dit connect ook met limewire server -direct connect-edonkey-overnet-gnutella- en morpheus geloof ik .

dit zal wel of topic zijn en is geen antwoord voor jou maar wel een andere mogelijkheid.

snelheden tussen de 30 en 85 kb/s zijn heel normaal gemiddelde is circa 65kb/s

Verwijderd

Topicstarter
maakt niet uit, toch bedankt. ik ga het proberen!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:46
Tja, zoals de melding al aangeeft: je probeert linux z'n JDK op te starten op een FreeBSD machine, en die kent de pthread lib dus niet. Zal je of een pthread lib moeten vinden, of een JDK voor BSD.

Verwijderd

Topicstarter
je hebt gelijk. het gekke is alleen dat deze JDK door de ports werd aangeraden om te installeren tijdens de installatie van limewire.

maargoed, kreeg een tip, gtk-gnutella. werkt top! probleem gelukkig opgelost :)