Printer doet het niet meer na format!

Pagina: 1
Acties:

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03-2025
Hey ik heb een lexmark x83 en heb vandaag mijn pc geformateerd enzo, ik heb de cd van die printer geinstalleerd maar mijn pc kan geen verbinding maken met die printer? hij zegt dat er geen communicatie is....

ik heb software heel vaak opnieuw geinstalleerd printer aan uit, kabel op een andere usb geprobeerd maar niks lukt..

kan het zijn dat mijn usb kabel kapot is gegaan? want toen ik die kabel op mijn pc wilde aansluiten ontstonden kleine stroomvonkjes.. maar dat is toch niet zo erg? want als ik mijn andere printer via Lpt poort aansluit gebeurd dat ook maar die printer werkt nog steeds!!!!!!

ohja je kan gewoon kopieren enzo.. maar die printer kan geen verbinding maken met die pc...

wie kan mij helpen?????

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

kabel gaat niet zo gauw stuk .............

die "vonkjes" die je meestal als er 2 geschakelde voedingen (lees apparaten) op elkaar aangesloten worden waar er 1 of meer niet op randaarde aamgesloten zijn

Meestal zijn kabels zo gemaakt dat er dus eerst aardcontact gemaakt word en dan pas data contact ....... (kijk maar een naar us usb stekker .. als het goed is zijn één of meer van de contactvlakken wat langer dan de rest

Zegt niet dat er niks geveurd kan zij btw .. maar die kabels gaan niet zomaar stuk

kijk eerst eens in je device manager of alle usb dingetjes geen uitroeptekentjes hebben
enzo ..... succes

Iperf

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03-2025
w00t!!! ik bedank je supersuperveel!!!! het was vrij simpel! die cdrom die ik installeerde, installeerde mijn printer niet goed, daarom ging ik ff bij aparaatbeheer kijken en zag dat mijn printer een vraagtekentje had, heb dus vandaar die drivers geinstalleerd en nu doet ie het weer!!! 8)

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!