Verslag over (netwerk)printers

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Topicstarter
Ik heb geen flauw idee waar dit topic moet staan en of dit mag dus als 't niet mag of 't verkeerd staat alvast sorry!

Ik loop momenteel dus stage bij een Stichting waaronder scholen vallen en ik doe Systeembeheer op 1 van die scholen. Nou had mijn stagebegeleider graag dat ik NAAST mijn stageverslag (wat ik af heb, 23 pagina's :X) nog een verslag over printers maakte, met de voordelen, nadelen van netwerkprinters en vooral troubleshooting erin... Aangezien ik dit VRIJDAG pas hoorde en mijn stage nu vrijdag afgelopen is zou ik mensen willen vragen of er iemand toevallig een verslag of een deel ervan met dit onderwerp erin heeft liggen?
Alvast hartelijk bedankt en nogmaals als dit neit mag ofzo, sorry!

I see dead pixels...

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Nou ja, over het algemeen is dacht ik de regel dat men hun eigen verslagen maar moet maken, dus ik denk dat hier weinig soeps uit komt, sorry...

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:24

Stewie!

Keen must die!

zal wel dicht gaan :P
kijk op zdnet voor verslaajes over laserprinters enzo, Vind je veel netwerk shit tussen!

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
denk dat die troubleshooting makkelijk uit een handleidinkje te halen is, en voordelen en nadelen van netwerkprinters kan je zelf wel bedenken, paar uurtjes werk en je hebt het perfect...
als je nou vrijdagavond/zaterdag was begonnen... ;)

maar ga iig wat in handleidingen kijken naar troubleshooting, denk dat je hele stukken zo kan overnemen :)

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Topicstarter
Dat klopt veldmuis, kan ik inderdaad wel doen, maar aangezien mijn stagebegeleider nogal laat kwam met de opdr8 d8 ik dat ik misschien losse stukjes over kon nemen van mensen. :)

En Osiris & DaMorpheus, als jullie gelijk hebben dan heb ik nog steeds nix verloren, ik dnek ik probeer het, daar is 't GoT voor leek mij ;)

Maar als 't niet mag ofzo, dan zal ik er alsnog zelf aanmoeten, helaas :)

I see dead pixels...

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 06:04

LopeZ

Too much is never enough

Huiswerk vragen mogen niet. Lees ook dit eens : ** "Als het niet mag haal het dan maar weg" **
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.