Ik heb een Belinea 103075 en wilde het .inf bestand downloaden, dat heb ik gedaan maar toen ik hem deed openen zag ik alleen een notebook bestand hoe kan ik dit gewoon zoals het hoort installeren??
Eigenschappen van beeldscherm -> Instellingen -> Geavanceerd -> Adapter -> eigenschappen -> Sturrprogramma -> Stuurprogramma bijwerken
Ga via configuratie scherm naar je monitor daar rechtermuiknop en dan opnieuw installeren en dan bla bla bla en dan word je gevraagd om een bestand dan kies je dat bestand en dan bla bla bla en uiteindelijk word ie herkent als een Bleinea 10-30-75 
Maar Belinea werkt ook goed met Plug & Play hoor
Maar Belinea werkt ook goed met Plug & Play hoor
Plug en Play is vaak wel goed werkend, maar toch mis je wat dingen. Als je de echte driver installed krijg je toegang tot wat meer kleurbeheer en echt ALLE resoluties die dat ding kan weergeven 
Ook vind ik het veiliger ivm de refreshrate. Stel dat windows een foutje maakt en mij vertelt dat ik op 1024x768 200hz kan draaien, ben je als leek mooi in de boot gelogeerd
Ook vind ik het veiliger ivm de refreshrate. Stel dat windows een foutje maakt en mij vertelt dat ik op 1024x768 200hz kan draaien, ben je als leek mooi in de boot gelogeerd
De meeste mensen deugen!
Doe ik ook steeds maar hij herkent hem niet
je moet ook opgeven dat hij niet zelf zoekt maar dat je de drivers zelf aanwijst en dan voor diskete kiezen en naar de map gaan waar de .inf staat 
bestand is 27,4kB
bestand is 27,4kB
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
P.s.
Als je Photoshop gebruikt heb je kans dat je Photoshop ermee stopt na het innitializeren van de engine.
Dat kan door het belinea profiel komen dat geinstaleert wordt.
Enige oplossing voor mij was de plug and play weer terugzetten.
Dit geldt overigens voor alle monitoren.
Er zijn er maar een paar die vlekkeloos werken met photoshop icm. inf-file.
Als je Photoshop gebruikt heb je kans dat je Photoshop ermee stopt na het innitializeren van de engine.
Dat kan door het belinea profiel komen dat geinstaleert wordt.
Enige oplossing voor mij was de plug and play weer terugzetten.
Dit geldt overigens voor alle monitoren.
Er zijn er maar een paar die vlekkeloos werken met photoshop icm. inf-file.
Pagina: 1