Ik speel al ruim een jaar Diablo 2 LoD zonder enkele problemen, maar sinds ik een reinstall van Windows XP heb gedaan 4 weken terug loopt Diablo 2 totaal niet. Het spel laden gaat prima en snel, het inloggen op Battle.Net ook, maar zodra ik in een spel kom en ik ga typen, nou dan weet ik niet wat ik meemaak. De eerste 20 aanslagen (bij wijze van dan, ik tel ze niet echt
) gaan prima, daarna 'freezed' het spel voor 3 seconden ofzo, en da's niet 1 keer, maar constant wanneer ik typ. Ik snap er echt geen hout van. Verder loopt het spel ook niet zoals het zou moeten, ik vind 30 FPS in een cowrun echt onder de maat, vooral mijn mijn specs:
AMD XP1600+
Ati Radeon 8500
512 MB SDRAM
Ik heb al verschillende drivers geprobeerd maar het probleem blijft. Diablo 2 reinstallen hielp in het begin wel voor mijn gevoel, maar na een halfuur was het probleem alweer volop aanwezig. Wat kan hier mijn probleem zijn? Het is echt heel vervelend om het spel (niet meer) normaal te kunnen spelen.
AMD XP1600+
Ati Radeon 8500
512 MB SDRAM
Ik heb al verschillende drivers geprobeerd maar het probleem blijft. Diablo 2 reinstallen hielp in het begin wel voor mijn gevoel, maar na een halfuur was het probleem alweer volop aanwezig. Wat kan hier mijn probleem zijn? Het is echt heel vervelend om het spel (niet meer) normaal te kunnen spelen.