[Diablo2 LoD] spel gaat gigantisch traag wanneer ik ga typen

Pagina: 1
Acties:

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:48
Ik speel al ruim een jaar Diablo 2 LoD zonder enkele problemen, maar sinds ik een reinstall van Windows XP heb gedaan 4 weken terug loopt Diablo 2 totaal niet. Het spel laden gaat prima en snel, het inloggen op Battle.Net ook, maar zodra ik in een spel kom en ik ga typen, nou dan weet ik niet wat ik meemaak. De eerste 20 aanslagen (bij wijze van dan, ik tel ze niet echt ;)) gaan prima, daarna 'freezed' het spel voor 3 seconden ofzo, en da's niet 1 keer, maar constant wanneer ik typ. Ik snap er echt geen hout van. Verder loopt het spel ook niet zoals het zou moeten, ik vind 30 FPS in een cowrun echt onder de maat, vooral mijn mijn specs:

AMD XP1600+
Ati Radeon 8500
512 MB SDRAM

Ik heb al verschillende drivers geprobeerd maar het probleem blijft. Diablo 2 reinstallen hielp in het begin wel voor mijn gevoel, maar na een halfuur was het probleem alweer volop aanwezig. Wat kan hier mijn probleem zijn? Het is echt heel vervelend om het spel (niet meer) normaal te kunnen spelen.

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Ja die fps is normaal hoor ik heb 2 vrienden van mij, 1 daarvan heeft amd 2000xp gf4 ti 4200 64 mb en 256 mb ddr en de andere heeft intel 2.13 ghz (133 fsb) gf4 ti 4200 128 mb ram en hebben ook bij cowrunnen rond 30 fps.

• Denman
Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 20:13:
Ja die fps is normaal hoor ik heb 2 vrienden van mij, 1 daarvan heeft amd 2000xp gf4 ti 4200 64 mb en 256 mb ddr en de andere heeft intel 2.13 ghz (133 fsb) gf4 ti 4200 128 mb ram en hebben ook bij cowrunnen rond 30 fps.
Tsjah opzich is 30 FPS bij Diablo 2 normaal... zo'n gigantisch FPS spel is het ook weer niet, maar als je normaal 60 - 80 FPS haalt in cowruns ga je je toch wel achter je oren krabben. Helemaal als je ziet dat ie soms gewoon 20 FPS skipped... maar goed, ik weet dat dit beter kan, heb ook al beter gehad, maar weet niet hoe ik dit probleem op kan lossen...

Join het GoT Pulse-Team!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:15
Die fps is normaal met d3d, ik speel dit spel zelf ook erg veel en heb dezelfde scores met een ti4200 128MB, het is immers ook een glide spel en je zult zien dat je met een v5 met 160fps speelt (was mijn vorige videokaart)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10-2025

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

Probeer inplaats van d3d die 2d te proberen gaat een stuk beter!!! Heeft mij ook geholpen...

Probeer elk ander OS behalve WinXP!!!

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

• BoY-z0nDeRMaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10-2025

BoY-z0nDeRMaN

Sacre Bleu

30 Fps bij Diablo is echt niet normaal (das bullshit) ik haal fps van 125!!!!

Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!

• Denman
Toch is het vreemd dat ik dan eerst zonder problemen heb gespeeld. Het is sowieso wel vreemd dat een spel als Diablo 2, wat me grafisch niet een ENORM zwaar spel lijkt, op mijn systeem toch problemen geeft. Niet dat ik een geweldig systeem heb, maar je mag toch verwachten dat Diablo 2 OOK in D3D makkelijk zou moeten kunnen lopen...

Anyways, ik heb 2D ook geprobeerd, maar het probleem met het typen blijft, hij gaat gigantisch schokken. Dus dat kan het ook niet zijn... vaag probleem dit hoor.

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 20:13:
no way man. ik heb zelf een XP 2000+ en een GeForce2Ti, speel in 3D mode met alles op high en perspective aan en ik haal toch zeker 50fps ofzo in cowgames.

Nou helpt dit denman niet, maar dat wilde ik ff kwijt

Verwijderd

Enneeh, DenMan, al geprobeerd *OUDERE* drivers voor je Radeon te installen?
Offuh, installeer DirectX opnieuw, als dat kan. Misschien dat e.e.a. kapot / weg is geraakt?
Pagina: 1