Toon posts:

[Digital Ixus] Ownername in Exif-tag?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het viel me op dat ik in de Exif-tag gewoon mijn eigen naam zag staan.
Waar haalt 'ie deze info vandaan?

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-03 18:31

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik denk uit je PC, de naam waarop Windows staat geregistreerd.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alleen een Administrator-acount op mijn PC, dus dat kan het ook niet zijn.
En voor zover ik weet kan je dat in de camera niet instellen.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

als je voor het eerst de software had geinstalleerd neemt de software je usernaam van de comp over. (als ik me goed herinner. Anders had je dat zelf ingevuld tijdens installeren) Deze programmeert ie vervolgens in de ixus. Je kan het weer veranderen met die canon software

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 20:10:
Ik heb alleen een Administrator-acount op mijn PC, dus dat kan het ook niet zijn.
En voor zover ik weet kan je dat in de camera niet instellen.
ik neem aan dat je enige registratie gegevens heb ingevoerd toen je windows installeerde :?

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ik kan me niet herinneren dat ik een naam had ingevuld, maar het zal wel.
Die software gebruik ik al lang niet meer, dus die naam blijft er maar lekker in staan.
Het kan wel handig zijn als je camera gestolen is, en je moet bewijzen dat 'ie van jou is.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 21:26:
[...]

ik neem aan dat je enige registratie gegevens heb ingevoerd toen je windows installeerde :?
Nee, hoezo?

• Sjab-X
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-06-2024
Nee, dat haalt ie uit je camera. Waarschijnlijk heb je dat een keer ingevuld. Als je in de zoombrowser naar je camera gaat en dan voor camera opties kiest kan je het veranderen.
Pagina: 1