Nummerherkenning werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:58

-Stef-

Slainthe!

Topicstarter
Omdat mijn Philips Onis nauwelijks meer aan te krijgen was heb ik een Siemens Gigaset 4015 Comfort gekocht.

Op de KPN-site heb ik nummerherkenning geactiveerd wat na een paar dagen actief zou zijn. Nu (precies 1 week later) werkt het nog steeds niet. Ook bij mijn vorige DECT heb ik het een tijdje geprobeerd maar het werkte niet dus maar weer opgezegd. Nu dus mijn 2e poging.

Ik heb MXStream dus gaat je telefoon niet direct de muur in maar zit er zo'n kastje tussen waar ook je kabeltje voor MXStream uitkomt. Echter bij de vorige telefoon ging de kabel wel direct in de telefoonuitgang.

Weet iemand of er standaard "obstakels" zijn die nummer-herkenning hinderen? Waaraan zou het dus kunnen liggen dat het signaal van nummer-herkenning niet tot mijn toestel komt?

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:21
Zou gewoon moeten werken, bel KPN eens op, misschien staat er iets niet helemaal goed in de centrale.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

ik heb ook MXstream en maak dus ook gebruik van een splitter. Dit heeft echter niet tot gevolg dat mijn Nummerherkenning niet meer zou werken. Als je twijfelt kun je de splitter er tijdelijk tussen uit halen; maar dit zal waarschijnlijk niets uithalen

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:58

-Stef-

Slainthe!

Topicstarter
Misschien duurt het gewoon langer dan een week voordat het doorkomt. Ik kijk het nog even aan voordat ik met de KPN contact op neem.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:30
Ik zou juist nu even contact opnemen met de KPN, want als het in gang gezet is kunnen ze je dat vertellen, en als er iets mis is gegaan kunnen ze het meteen bijsturen.

Scheelt wat tijd, imho... :)