Toon posts:

Oude PSX spellen, waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een site of winkel waar je oude playstation (1) spellen nieuw of gebruikt kunt kopen? Ik zoek namelijk nog een aantal titels die nergens meer te vinden zijn (en als je ze al vind worden ze vaak nog voor de nieuwprijs verkocht).
Ik wou er eerst bijzetten welke titels ik zoek maar dan is het meer een request topic.

Dus weet iemand zo'n winkel of een site?

Verwijderd

FRS zijn er nog best veel te krijgen... gewoon bestellen via inet of in de winkel

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 18:44:
FRS zijn er nog best veel te krijgen... gewoon bestellen via inet of in de winkel
Bedankt voor de tip! Een titel die ik zoek (Abe's exodus) staat daar voor maar 13 euro. Zijn de opgegeven levertijden op de site (10 dagen) een beetje betrouwbaar?

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 19:19:
[...]

Bedankt voor de tip! Een titel die ik zoek (Abe's exodus) staat daar voor maar 13 euro. Zijn de opgegeven levertijden op de site (10 dagen) een beetje betrouwbaar?
Je kunt hem dan beter naar een FRS naar jou in de buurt laten sturen.Heb je geen vezendkosten en komt ie gewoon zeker binnen een week aan.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik denk dat Dimensionplus.nl nog genoeg in huis heeft

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

replay (den bosch) heeft nog vrij veel psx titels

• Necrite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-12-2025
In de budget-bak van de lokale spellenboer?
En hier in het dorp zat ook een zaak(je) waar je 2e hands spellen kan kopen en verkopoen, is nu helaas weg...

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:45
replay (tilburg) foregames dimensionplus freerecordshop

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 19:19:
[...]

dat is een titel die afgelopen opnieuw binnen gekomen is, dus die zal waarschijnlijk wel te krijgen in het filiaal... anders bestel je em gewoon via inet, dan duurt het ongeveer een weekje met die titel... geen verzendkosten, alleen werkt je Free Card (vervanging coca-cola) niet op internetbestellingen

Verwijderd

een enigzins domme vraag
loop langs een willekeurige game speelgoed of cd winkel en je komt ze tegen

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 00:54:
een enigzins domme vraag
loop langs een willekeurige game speelgoed of cd winkel en je komt ze tegen
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel :p

ff ontopic dan ,
www.nedgame.nl heeft volgens mij ook nog wel behoorlijk wat of als je in Groningen woont ga je gewoon even naar hun winkel toe :)

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Pagina: 1