D2OL Probleempjes

Pagina: 1
Acties:

• The Cat
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-04 13:50
Ik werk nu sinds een paar dagen met het D2Ol project mee, echter het programa werkt volgens mij niet soepel. Het programma kapt er gewoon namelijk mee met rekenen. Ik kan het zien aan mijn processor belasting om dat die voor die task op 6 procent staat. Hij blijft dan hangen bij het docken van de candidate. Herstarten helpt niet. Ik moet echt opnieuw de computer starten om hem weer aan de gang te krijgen. En dat is vervelend voor een computer die 24 uur per dag aan staat.
Ten tweede produceer ik zo erg weinig per dag. Iemand suggesties?

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 10:43

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

is het d20l of is het TSC

tsc blijft bij meerdere mensen hangen..
je kan dan tscheck gebruiken... met d20l weet ik het niet

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

• The Cat
Het is D2OL

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-05 14:28
Geef eens wat specs van je pc :)

Verwijderd

The Cat schreef op 03 november 2002 @ 18:41:
Ik werk nu sinds een paar dagen met het D2Ol project mee, echter het programa werkt volgens mij niet soepel. Het programma kapt er gewoon namelijk mee met rekenen. Ik kan het zien aan mijn processor belasting om dat die voor die task op 6 procent staat. Hij blijft dan hangen bij het docken van de candidate. Herstarten helpt niet. Ik moet echt opnieuw de computer starten om hem weer aan de gang te krijgen. En dat is vervelend voor een computer die 24 uur per dag aan staat.
Ten tweede produceer ik zo erg weinig per dag. Iemand suggesties?
Jah hebben meer mensen last van. Een re-install helpt soms en soms gaat het vanzelf over. Er is geen algemene remedie volgens mij :(

Maar bij mij heeft 'ie het ook een tijd gedaan en nu draait 'ie weer soepel...it's a kwestie van geluk :P

• The Cat
Mijn specs zijn Dual athlon 1,53 Ghz op een asus mobo v266-m 512 mb geheugen en 2 *60 gb raid en 4600 asus deluxe video. Van de stats begin ik trouwens ook weinig meer te geloven. Het total processed cijfer springt aardig heen en weer zonder een herinstallatie.
Vreemd.
Pagina: 1