Toon posts:

[R600] Dubbel genept.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dubbel genept.

1. Bij o2 hadden ze mijn telefoon in het ice-blue (paarsig). Bij KPN in het zilver. daarom ben ik speciaal naar KPN gegaan. Nu bestaat er geen zilver, en mijn telefoon is na goed kijken idd een beetje paarsig (ice-blue dus).

2. ze zeiden dat het een ericsson GSM was, maar eigenlijk was het een sony ericsson GSM (KPN heeft sony weggehaald op het frontje). kan ik nu een nieuw frontje eisen waar dat sony wel op staat?

Ik baal hiervan.
Kan ik mijn geld opeisen bij KPN?

Verwijderd

ik zou het eerlijk gezegd niet weten, maar dat sony weghalen is toch illigaal?? volgens mij kan je ze zelfs aanklagen daarvoor...

• DeBolle
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:49

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Voor alle duidelijkheid, je wilde een zilvergrijze Sony, je hebt een paarse Ericsson en nu ben je ontevreden?

Specs ...ik doe er niets meer aan.

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:58
Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 18:37:
...
2. ze zeiden dat het een ericsson GSM was, maar eigenlijk was het een sony ericsson GSM (KPN heeft sony weggehaald op het frontje). kan ik nu een nieuw frontje eisen waar dat sony wel op staat?
Het toestel kan ook nog net geproduceerd zijn, voor de samenwerking van ericsson met sony.

[ Voor 0% gewijzigd door koos.d op 03-11-2002 19:02 . Reden: typfoutje ]

Verwijderd

DeBolle schreef op 03 november 2002 @ 18:54:
Voor alle duidelijkheid, je wilde een zilvergrijze Sony, je hebt een paarse Ericsson en nu ben je ontevreden?
nee hij wou een silvere sony ericsson r600 maar bij o2 hadden ze die ook alleen andere kleur , dus is hij speciaal naar kpn gegaan voor die zilvere .
maar nou blijkt die ook de zelfde kleur te hebben als die van o2 en ze hebben het "sony" van sonyericsson weggehaalt terwijl dat helemaal niet mag want het is gewoon 1 merk!
en ik weet eigenlijk ook 100% zeker dat ie echt van sonyericsson is dus niet alleen van ericsson , dus hij kan niet voor de samenwerking gemaakt zijn

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
op mijn t65 staat ook alleen maar Ericsson maar dat boeit me niets.. wat maakt zo'n merkje nou uit :?

Verwijderd

En het was sowieso al bekend, dat ie maar in twee kleuren uit zou komen. Lumineus Gold en Ice Blue.

• De-Fault
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-10-2025
KPN heeft het weggehaald? Op De R600 staat 'Ericsson' vanuit de fabriek... in elke winkel waar je hem zal kopen staat Ericsson, en niet Sony Ericsson. Desalniettemin is de telefoon een Sony Ericsson.

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/ericssonr600/a4.jpg
Zijn allemaal Sony Ericssons maar ik zie nergens Sony voor staan.. :)

Verwijderd

ze zetten er wel vaker in een folder ofzo sony ericsson bij. maar ik weet 100% zeker dat de R600 alleen met Ericsson logo te verkrijgen is. En het verhaal van: sony logo is weggehaalt lijkt me helemaal raar.

alleen de T68i, T200, T300, T600 en de P800 zijn voorzien van een Sony Ericsson merkje. Er zijn ook telefoons die na de samenwerking zijn gemaakt en toch een Ericsson of Sony logo hebben (t68, z7, j7, j70,) deze telefoons zullen toch wel een keer langzaam van de markt verdwijnen.

maar als je het echt zeker weet, heb je dan een afbeelding van die se r600?

>>> http://www.kpn.com/br2/ng...D=-15513&site=0&channel=0 hier kun je duidelijk zien dat er ericsson op de phone staat.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 13:18

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 19:53:
En het was sowieso al bekend, dat ie maar in twee kleuren uit zou komen. Lumineus Gold en Ice Blue.
Lumineus Gold en Ice Blue??
Lumineus Champagne en Ice Blue??

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 13:18

Ginz

Trek Superfly 5 powered

AMDude schreef op 03 november 2002 @ 20:10:
Nee, zijn allemaal Ericsson en geen Sony-Ericsson..

Zijn nog in de periode gemaakt/ontwikkeld dat Sony en Ericsson nog niet samen waren (officieel)

De enige Sony-Ericsson mobieltjes die nu uit zijn, zijn de:

- SE T68I
- SE T200
- SE T600
- SE T300

That`s all, de rest is gewoon Ericsson of Sony

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
ginz2002 schreef op 03 november 2002 @ 21:47:

Nee, zijn allemaal Ericsson en geen Sony-Ericsson..

Zijn nog in de periode gemaakt/ontwikkeld dat Sony en Ericsson nog niet samen waren (officieel)

De enige Sony-Ericsson mobieltjes die nu uit zijn, zijn de:

- SE T68I
- SE T200
- SE T600
- SE T300

That`s all, de rest is gewoon Ericsson of Sony
Schrijf daar ook de T100 maar bij (bijna uit), echter de T600 hoort daar niet echt tussen, dat is een flink opgepoetste (ow, wat is-ie mooi :) ) Ericsson T66.

Verwijderd

eh een R600 ice-blue heb ik ook maar is helemaal niet paarsig??!! en van dat sony ericsson erboven heeft GEENEEN dat past er btw niet eens op :P

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:50

Tys

Ehm, als de telefoon niet te oud is, kan je er altijd mee teruggaan, niet dat het me persoonlijk wat boeit welk merk erop staat, ik zou zeggen: Laat maar zitten, hij werkt naar mijn zin, kleur is OK, anders had je em niet gekocht ;) (denk ik)... kortom eigenlijk is de reden alleen 4 letters, toch? (S.O.N.Y :D).. zou er eerlijk gezegd geen probleem van maken..

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2016 10:25 ]

Verwijderd

Op die van o2 staat trouwens ook alleen maar Ericsson. Kijk maar: http://shop.o2.nl/tstinfo.php3?artid=97

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
AMDude schreef op 03 November 2002 @ 20:10:
[afbeelding]
Dat zijn geen sony-ericsson toestellen.

Op de T68I staat wel Sony Ericsson, maar boeien doet het me niet echt nee.

Verwijderd

dat komt omdat het ontwerp van ericsson is en daarom staat sony er niet op, alleen de accu staat het op bij mij, niet zeiken over een merkje wat er op staat.
dat blauw/grijs is best mooi. ALLE telefoons zijn ontworpen door ericsson alleen. behalve die nieuwe die zijn samen ontwikkeld vandaar dat het daar wel op staat!! :)
Pagina: 1