Mischien een leuk idee om een website/addon te maken bij GoT voor alle inkoopacties enzo
want er zijn soms zoveel inkoopacties dat het gewoon heel onoverzichtelijk is.
nou volgens mij is ie er al in de vorm van een laupro
Verwijderd
Zijn al lekker veel discussies over geweest. Het kwam er op neer dat de crew van GoT geen add on wil maken op GoT omdat dan de verantwoordelijkheid van de inkoopacties op hun schouders word gelegd. En daarnaast hebben we Laupro
Het moet toch gewoon opgevallen zijn dat die er al is? Zie hierboven.
ARME AOW’er
inkoopactie.tweakers.net ofzo? 
misschien is het wel een leuk idee voor de t.net abbo's, dan zorgen we dat het op GoT niet meer mag gebeuren maar alleen via die pagina ofzo (en dan ongelimiteerd?
)

edit: voor de duidelijkheid: dat was niet serieus, lijkt me ook niet echt haalbaar en als ik de site van laupro bekijk is dat een goed concept
misschien is het wel een leuk idee voor de t.net abbo's, dan zorgen we dat het op GoT niet meer mag gebeuren maar alleen via die pagina ofzo (en dan ongelimiteerd?
edit: voor de duidelijkheid: dat was niet serieus, lijkt me ook niet echt haalbaar en als ik de site van laupro bekijk is dat een goed concept
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
als er een goeie disclaimer op staat etc waat je eerst op Ja moet klikken dan is da nie meer zo hoorVerwijderd schreef op 03 november 2002 @ 18:08:
Zijn al lekker veel discussies over geweest. Het kwam er op neer dat de crew van GoT geen add on wil maken op GoT omdat dan de verantwoordelijkheid van de inkoopacties op hun schouders word gelegd. En daarnaast hebben we Laupro
maar idd, ik wist iig niet dat die site van laupro bestond, dus... maar mischien toch iets om dat dan duidelijker aan te geven
Dan krijg je hetzelfde gedonder als met sommige inkoopacties alleen moet je abonnee zijn om aan het gedonder mee te doen..... geen goed idee lijkt me. Daarnaast benadeel je de mensen die geen abonnee willen worden. Het forum is "open" en mag i.m.o. niet gedeeltelijk afgesloten worden voor mensen die er geen geld voor over hebbenLuNaTiC schreef op 03 november 2002 @ 18:09:
inkoopactie.tweakers.net ofzo?
misschien is het wel een leuk idee voor de t.net abbo's, dan zorgen we dat het op GoT niet meer mag gebeuren maar alleen via die pagina ofzo (en dan ongelimiteerd?)
![]()
ARME AOW’er
Ik geloof dat de crew van t.net niet zo denderend over inkoopacties is. Ik weet niet hoe het technisch zit maar inkoopacties kunnen illegaal zijn natuurlijk. Ik denk niet dat t.net daar aan zich wilt branden.Kix@$$ schreef op 03 november 2002 @ 18:10:
[...]
als er een goeie disclaimer op staat etc waat je eerst op Ja moet klikken dan is da nie meer zo hoor
maar idd, ik wist iig niet dat die site van laupro bestond, dus... maar mischien toch iets om dat dan duidelijker aan te geven
Los van het feit dat het behoorlijk wat werk is
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Dick schreef op 03 november 2002 @ 18:11:
[...]
Dan krijg je hetzelfde gedonder als met sommige inkoopacties alleen moet je abonnee zijn om aan het gedonder mee te doen..... geen goed idee lijkt me. Daarnaast benadeel je de mensen die geen abonnee willen worden. Het forum is "open" en mag i.m.o. niet gedeeltelijk afgesloten worden voor mensen die er geen geld voor over hebben
lees mn toevoeging, het was uiteraard niet serieus bedoeld
T.net biedt met abbo's alleen maar extra dingen, voor de dingen die al waren hoeft neit betaald te worden. en dat lijkt me niet meer dan fair uiteraard
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
en om ff off-topic dor te gaan:LuNaTiC schreef op 03 november 2002 @ 18:14:
[...]
T.net biedt met abbo's alleen maar extra dingen, voor de dingen die al waren hoeft neit betaald te worden. en dat lijkt me niet meer dan fair uiteraard
ik zit al een tijdje op Tnet (vroeger ander account) maar ik zou er ook voor willen betalen als er niks extra's was
Misschien een linkje naar het inkoopactie systeem in het sticky-topic in het mededelingen forum
Ik zal is even contact zoeken.

Ik zal is even contact zoeken.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Het kost me moeite iemand met een naam zoals de jouwe serieus te nemen.LuNaTiC schreef op 03 november 2002 @ 18:14:
[...]
ARME AOW’er
Pagina: 1