GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
fstab
man mount
De groeten.
dat je dit durft te vragen zonder eens verder te kijken zeg..
man mount
De groeten.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
mjah ik heb al de hele middag gekeken, maar kon het zo snel niet vinden (ja ik heb ook pas 2 weken linux
)
Verwijderd
oooops, sssstBackSlash32 schreef op 03 november 2002 @ 17:36:
fstab
man mount
De groeten.
Verwijderd
Koop een goed boek, Linux in 24 uur ofzo ...Gully schreef op 03 november 2002 @ 17:38:
mjah ik heb al de hele middag gekeken, maar kon het zo snel niet vinden (ja ik heb ook pas 2 weken linux)
Ja sorry hoor, maar dit schoot bij mij even verkeerd.Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 17:38:
oooops, sssst
Valt een beetje onder basiskennis, zijn zat FAQ's en HOWTO's voor, beetje flauwekul-topic.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
sja... maar zo heb ik makkelijker/sneller het antwoord
dank allen
Basiskennis, zoeken, handleiding, documentatie, common sense, etc. \32 was duidelijk genoeg denk ik?
En dat je zo het antwoord sneller hebt is natuurlijk een wanargument van hier tot Romulus! Het is hier geen helpdesk!
En dat je zo het antwoord sneller hebt is natuurlijk een wanargument van hier tot Romulus! Het is hier geen helpdesk!
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()