Toon posts:

[win98] start niet goed op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Me zussie was op de computer bezig en toen ging ze media player downloaden ofzo (wat ze zei was erg vaag). Daarnaa moest de computer opnieuw opgestart worden en toen begonnen de problemen.

Hij geeft nu de pictogrammen en de startbalk en dergelijke niet weer. Hij laat alleen me achtergrond zien en je kan nix doen. Als je op ctrl+alt+del drukt dan zijn alleen explorer en mdm zichtbaar.

Ik heb hem op veilige modus opgestart en het programma verwijdert maar hij doet het dan nog steeds niet

Iemand een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Graag reacties( ik heb me computer nodig voor school)
mvg.

Wesley

Verwijderd

Even de 98 CD erin doen en de setup er overheen gooien?

Verwijderd

Topicstarter
Zijn der ook nog andere oplossingen, want ik heb nu niet mijn windows cd bij de hand?

Verwijderd

Misschien eens kijken wat er allemaal wordt opgestart in msconfig?

Verwijderd

Topicstarter
Ok en dan?

Verwijderd

Alle zaken die je niet bekend voorkomen niet laten opstarten.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat heb ik gedaan, maar er staan geen dingen die ik niet ken 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Dat topic omhoog kicken wist ik nie.

Ik kan niet het internet op om een virusscan te doen, want je kan in veilige modus geen verbinding maken met me kabelinternet

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ALs je scanner up to date is lijkt me dat een klein kansje.

Maar scan je pc anders eens, het kan online bij www.tiscali.com.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 18:32:
Dit is echt frustrerend, iemand nog andere ideen? zou het mischien een virus kunnen zijn?
Wil je je topic niet zo snel omhoog kicken? Dit mag pas na 24 uur. Als dit je bedoeling niet was, en je eigenlijk alleen iets had toe te voegen, gebruik dan aub de Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif knop.
Pagina: 1