Hoe duur is PayPal?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik probeer op de site van PayPal te achterhalen hoeveel het kost als iemand uit Nederland geld op mijn PayPal-account stort. Op de site staat een stukje over fees:
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~pven/images/GoT/PayPalFees.jpg
Volgens mij gaat dit alleen over het zelf storten of opnemen van geld. Kan iemand me aub melden wat het kost als iemand uit Nederland geld op mijn PayPal-account stort?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVoTioN
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-03-2022
Gratis voor particulieren alleen particulieren kunnen geen credit card betalingen ontvangen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup, als je een personal account hebt is het gratis. Hoewel...je betaalt volgens mij wel voor het omrekenen en het overschrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elvis84
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

elvis84

Has Left The Building

ja kost 1.15 euro dacht ik zo uit mijn hoofd...

Little Less Conversation, Little More Action Please!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ff voor mijn begrip: het heen-en-weer storten van geld is gratis maar het PayPal-saldo naar je bank-rekening overmaken kost ongeveer €1,15? Is het, tegen betaling, dan niet mogelijk om toch geld te ontvangen op je PayPal-rekening dat vanaf een credit-card wordt gestort?
Ik vind de PayPal-site niet echt duidelijk ...

[ Voor 0% gewijzigd door pven op 03-11-2002 21:56 . Reden: typo / zin was niet af ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:20
Ik gebruik PayPal regelmatig. Heb even mijn CC overzicht erbij gepakt.

Gekocht een e-book voor "Introductory Price only $12.95 USD"

Op mijn overzicht staat (bedrag in vreemde valuta): USD 12,95; koers 97,295; bedrag van rekening: 13,42 euro.

PayPal kost mij dus niks. De kosten die de Postbank berekend zijn 11 eurocent per transactie, maar dat heeft niks met PayPal te maken. Gebruik het nu al 6 maanden. Heb voor de zekerheid gekeken op de PayPal site zelf, ook daar geen extra bedragen.

Die 1.15 euro klopt dus niet.

[ Voor 0% gewijzigd door honey op 03-11-2002 22:05 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Die €1,15 is volgens mij het bedrag dat ze in rekening brengen als je je PayPal-saldo op je bankrekening wilt hebben? :?
Overigens kan ik €1,15 of iets wat in die buurt zit inderdaad niet terugvinden op de site.

Ander puntje: ik ben wat aan het spelen met het aanmaken van logo's in eBay-veilingen en ik zie dat daar standaard de credit-card-logo's worden gebruikt. Betekent dit dat het wel mogelijk is dat iemand met zijn/haar credit-card geld op jouw PayPal-rekening stort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb iets gevonden over het storten van geld vanaf je PayPal-account naar je (Nederlandse!) bankrekening. Dit geintje kost je €1,75 en het minimale wat je eraf kan halen is €23,=.

Pagina: 1