GreetZzZz Wasmachine
Dat heb ik ook gehad, maar toen miste ik gewoon alles 
Het spel overnieuw installeren en een nieuwe driver verholp het probleem.
Wat zijn je specs trouwens?
Het spel overnieuw installeren en een nieuwe driver verholp het probleem.
Wat zijn je specs trouwens?
The devil is in the details.
Omdat je 'm van kazaa gedownload hebt
Ik, geheel anders
Ten eerste het gebruikelijke stukje tekst, even je specs vermelden, welk OS je gebruikt, zijn de drivers up to date (en dan met name video drivers natuurlijk), zijn alle patches geinstaleert...
Ten tweede, heb je Kingpin orgineel of illegaal, als het illegaal is is het waarschijnlijk een corrupte download, koop hem in dat geval
heb je hem orgineel, dan kun je proberen of hij een na een nieuwe instaal het wel doet
Ten tweede, heb je Kingpin orgineel of illegaal, als het illegaal is is het waarschijnlijk een corrupte download, koop hem in dat geval
OS Win XP drivers up to date en de Versie is van Twilight 38...illigaal dus
En ik heb hem al 3 keer achter elkaar opnieuw geinstalled en het helpt niet veel
En ik heb hem al 3 keer achter elkaar opnieuw geinstalled en het helpt niet veel
GreetZzZz Wasmachine
Slechte crack?Wasmachine schreef op 04 november 2002 @ 19:36:
OS Win XP drivers up to date en de Versie is van Twilight 38...illigaal dus![]()
![]()
Kingpin ligt vast nog wel ergens in een budgetbak.
Tnx voor het advies maar ik hoop dat ik het kan fixen...dat is wat fijner
GreetZzZz Wasmachine
ik heb ook die Twilight release, en bij mij geeft ie ook dezelfde problemen als bij jou als ik naar die screens kijk... heb je toevallig ook Radeon 8500Wasmachine schreef op 04 november 2002 @ 19:36:
OS Win XP drivers up to date en de Versie is van Twilight 38...illigaal dus![]()
![]()
Ik heb nu een TNT2 M64 en ik heb ook Kingpin van diezelfde Twilight gehad en ik had hetzelfde probleem. Na een reinstall deed ie het trouwens wel normaal^MRT schreef op 04 november 2002 @ 20:03:
[...]
ik heb ook die Twilight release, en bij mij geeft ie ook dezelfde problemen als bij jou als ik naar die screens kijk... heb je toevallig ook Radeon 8500Mischien ligt het daar aan, met mijn TNT2 M64 werkte het allemaal nog wel...
Maar als je 'm legaal koopt doet ie het wel normaal denk ik
The devil is in the details.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()