Welke 80 min cd's?

Pagina: 1
Acties:

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
OK, ik heb een zootje 80 minuten cd's nodig, te gebruiken voor audio EN data.
Ik dacht zelf aan de Philips Silver Premium 80 omdat de 74 versie me altijd prima heeft bevallen.
Is deze ook net zo goed van kwaliteit en zo niet, wat is dan wel een goede keuze?

Oh ja, nog een vraagje: wat is bij 74 minuten cd's het verschil tussen Silver Premium en Professional? Ze hebben allebei evenveel opslagcapaciteit. Gaat de professional langer mee ofzo?

BVD, * wacko :)

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:53
Goede vraag, pro vs premimum. Die twee typen zijn mij ook niet duidelijk, iemand een antwoord?

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:37
Philips is wel OK.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Heb laats een setje Freecoms 80 min gekocht voor 1,75 en tot nog toe bevallen ze best. Een stuk goedkoper dan Philips 80 min

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Ik fik alleen nog maar Platinum 80 minuten.. :) Die bevallen mij echt ZWAAR goed.
En ze zijn nog goedkoop ook..

Verwijderd

Ja, ik gebruik ook platinums. www.cdrwinkel.com heeft ze voor 31 gulden per 25 op een spindel. Intercom mailorder heeft ze ook heel goedkoop, als je 1 t/m 3 spindels wilt is intercom goedkoper denk ik.

Verwijderd

platinum zijn relaxed ja
ik had ze voor 1,47 pp (geen spindel)
niet echt duur voor 80 min

Verwijderd

De Philips Premium gaat langer mee voor zover mij verteld is. Misschien dat er daarom ook vaak een prijsverschil tussen zat

Verwijderd

En waar koopt men die 80min. Platinum?
Ik heb nl. geen zin om f25,- piek verzendkosten te betalen..zoals bij cdrwinkel.nl!
Pagina: 1