Ik heb, sinds ruim een jaar, JBL speakers van het type Ti-600. Dit zijn behoorlijke speakers (naar mijn mening), ben dr erg blij mee enzo, en heb ze destijds voor een mooie prijs gekocht, 2 voor fl 900.-. Ik heb er echter een probleem mee, bij sommige muziekstukken, volgens mij bij wat diepere bassen, maar dat weet ik niet zeker, wil de tweeter weleens een beetje gaan zoemen. Dit was eerst maar bij 1 box volgens mij, maar nu is het ook bij de 2e. Het komt niet vaak voor, maar het is natuurlijk wel vervelend. Ik merk het vooral bij de cd van Chicane - Behind the Sun. Dit is een cd met veel lage tonen. Wat kan het zijn, en waar ligt het aan? Ik heb er 3jr garantie op, maar is het niet zelf op te lossen? (ik moet de speakers anders nl helemaal naar Nijmegen brengen, en ze wegen 25k het stuk)
Hey evil
Dutchassault van CS hier
Ook toevallig.. Ik heb dus ook die speakers, ik heb bij dat nummer geen last van resonantie..
Check je kamer eens, er kan vanalles meetrillen, hier wil de kast nog weleens meebewegen wat leuek geluiden oplevert... Als ie bij andere nummers niks doet zou ik je niet te druk maken igg.
Dutchassault van CS hier
Ook toevallig.. Ik heb dus ook die speakers, ik heb bij dat nummer geen last van resonantie..
Check je kamer eens, er kan vanalles meetrillen, hier wil de kast nog weleens meebewegen wat leuek geluiden oplevert... Als ie bij andere nummers niks doet zou ik je niet te druk maken igg.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Bij mij willen er nog wel eens een aantal plankjes aan de muur met mijn jbl speakertjes meetrillen.
Erg irritant.
Ook hoor ik weleens een soort trilling in de speakers (heb trouwens niet dezelfde) maar ik denk dat dat komt omdat de speakers iets te ligt zijn.
Erg irritant.
Ook hoor ik weleens een soort trilling in de speakers (heb trouwens niet dezelfde) maar ik denk dat dat komt omdat de speakers iets te ligt zijn.
Zit je tweeter goed vast? Als het een trilling in de tweeter intern is, zou je nog kunnen proberen je tweeter vast te zetten met een dun plakje schuim ertussen.
Kijk ook even je bedrading na. Als die tegen de kast ligt, wil dat ook nog wel eens gaan trillen.
Kijk ook even je bedrading na. Als die tegen de kast ligt, wil dat ook nog wel eens gaan trillen.