Toon posts:

Lengte van een DVI-kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Door een bepaalde opstelling in mijn kamer, wil ik mijn toekomstige pc het liefst een stukje van mijn bureau afzetten. Aan de pc wil ik een Samsung 172T gaan aansluiten, via de DVI poort. Nou heb ik al een Logitech Desktop Optical, dus er hoeft alleen maar 1 DVI-kabel van de monitor naar de pc te lopen. Deze zou ik graag netjes willen wegwerken, waardoor ik wel een meter of 4 nodig heb. Zijn zulke lange kabels te krijgen en zoja, blijft het signaal dan wel even goed?

Alvast bedankt voor de reacties,
Menno.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die het weet? :-(

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-08 18:37
gebruik ff google en gij zult vinde
kijk ok ff www.tweakers.net/pricewatch

Verwijderd

euhm de Samsung 172T bestaat iig (nog) niet....
tot nu toe wat ik voor bij heb zien komen zijn de meeste DVI-kabels max 2 meter

Verwijderd

Topicstarter
De 172T bestaat al wel. In de VS is ie allang leverbaar en in Duitsland ook. Helaas moeten we in dit kikkerlandje weer extra lang wachten :-(
Bedankt voor de reacties, ik zal nog eens kijken.
Mocht iemand meer info hebben, dan hoor ik het graag.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm... het wordt me nog niet helemaal duidelijk.
Als ik straks een videokaart koop met DVI uitgang en een TFT scherm met DVI ingang, wat voor kabel heb ik dan nodig? DVI-DVI? Of DVI-I, DVI-D of wat? Zie dat er weer tal van mogelijkheden zijn! Zucht...

edit: Aha... monitor is DVI-D, kaart is DVI-I.. moet een DVD-D/DVD-D kabel hebben zien ik net...

Verwijderd

Topicstarter
Nah, kan toch niks vinden... ik zie wel af en toe iets van 5 meter dvi kabel, maar prijzen zie ik nergens. Kan iemand me laten weten of je zo'n 5m DVI-D/DVI-D kabel hier in Nederland ergens kan krijgen en hoeveel het kost?

Verwijderd

volgens mij was 2 meter iets in de geest van 20 euro

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar 4 meter zal dan wel geen 40 euro zijn.. :-( zal eerder naar 60-70 euro gaan misschien?

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 15:56

tie-rep

nu met ir. !

je kan hier even kijken:
http://www.elektronicaonline.nl/

er staat dat je ook een mailtje kan sturen voor dingen die niet op de site staan.

succes!
Pagina: 1