Ik zat net aandachtig een topic te lezen. En kwam daarin zo'n vreemde mod actie tegen dat ik hem gewoon niet begreep.
Pak ze dan alle twee. En dan kunnen jullie natuurlijk gaan zeggen ja maar ik heb de andere gemailt waarom hebben jullie ze dan niet beide gemailt ?
Hier hebben we dus iemand die gaat lachen omdat een andere persoon een x aantal euro kwijt is en hoop elende heeft. Het lijkt mij dat dit een regelrechte flame is. Uitlachen van andere mensen is namelijk niet echt netjes. En het was duidelijk op de topic starter gericht.RedHat schreef op 02 november 2002 @ 15:26:
wahahaha, moet echt lachen hoor, je lijkt me pa wel 'ze weten niet dat frontje daar ligt'.... En toch word ie gestolen. Sorry dat ik lach, maar ti's je eigen domme schuld, hoop dat dat ding van m'n pa ook weer n's gestolen word, dan snapt ie weer voor een week dat je je frontje bij je moet houden in niet in de auto.
Eigen schuld... Dikke bult
En heel eerlijk gezegd, als ik je verzekering was, had ik gezegt 'ajuuuu'. Jij laat per slot van rekening het frontje in je auto, jij bent zo eigenwijs dat je het niet bij je houd, net zoals m'n vader, en als het gejat word, dan sta je daar van klote dieven. Ik heb echt zoiets bij mensen die hun frontje in hun auto laten liggen: eigen schuld, dikke bult, het spijt me dat ik er niet minder om slaap.
Natuurlijk krijg je er een reactie op. Een zeer begrijpelijke naar mijn mening. En natuurlijk is het niet netjes.deff schreef op 02 november 2002 @ 15:42:
[...]
Ik heb nergens gezegd dat ik dacht dat ze dat niet zouden weten, en tuurlijk baal ik ervan dat me radio pleite is, moet ik een paar dagen zonder muziek zitten....
en zoals met alles heeft gemak(zucht) een prijs, mijn prijs is dat ik een nieuwe radio moet aanschaffen omdat ik te gemakzuchtig was om me frontje mee te gaan lopen slepen.....
ow en als ik je vader had geweest had je een doodschop van me gekregen met zo'n instelling maar aangezien ik dat niet ben wens ik je maar iets ergs toe vanaf deze kant van het internet.......
pff hopen dat er ingebroken wordt cq gestolen van je ouders, wat een ondankbaar tering kind ben jij zeg..
AFI
Maar waar gaat meneer durdern op reageren niet op de aanstichter maar alleen op de gene die natuurlijk kwaad werd dat ie uitgelachen werd.Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 23:09:
[...]
Doe ff rustigVerwoordt het voortaan maar fatsoenlijker, of post het anders niet...
Pak ze dan alle twee. En dan kunnen jullie natuurlijk gaan zeggen ja maar ik heb de andere gemailt waarom hebben jullie ze dan niet beide gemailt ?