Kromme moderator.

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-10 16:00
Ik zat net aandachtig een topic te lezen. En kwam daarin zo'n vreemde mod actie tegen dat ik hem gewoon niet begreep.
RedHat schreef op 02 november 2002 @ 15:26:
wahahaha, moet echt lachen hoor, je lijkt me pa wel 'ze weten niet dat frontje daar ligt'.... En toch word ie gestolen. Sorry dat ik lach, maar ti's je eigen domme schuld, hoop dat dat ding van m'n pa ook weer n's gestolen word, dan snapt ie weer voor een week dat je je frontje bij je moet houden in niet in de auto.

Eigen schuld... Dikke bult :P

En heel eerlijk gezegd, als ik je verzekering was, had ik gezegt 'ajuuuu'. Jij laat per slot van rekening het frontje in je auto, jij bent zo eigenwijs dat je het niet bij je houd, net zoals m'n vader, en als het gejat word, dan sta je daar van klote dieven. Ik heb echt zoiets bij mensen die hun frontje in hun auto laten liggen: eigen schuld, dikke bult, het spijt me dat ik er niet minder om slaap.
Hier hebben we dus iemand die gaat lachen omdat een andere persoon een x aantal euro kwijt is en hoop elende heeft. Het lijkt mij dat dit een regelrechte flame is. Uitlachen van andere mensen is namelijk niet echt netjes. En het was duidelijk op de topic starter gericht.
deff schreef op 02 november 2002 @ 15:42:
[...]

Ik heb nergens gezegd dat ik dacht dat ze dat niet zouden weten, en tuurlijk baal ik ervan dat me radio pleite is, moet ik een paar dagen zonder muziek zitten....

en zoals met alles heeft gemak(zucht) een prijs, mijn prijs is dat ik een nieuwe radio moet aanschaffen omdat ik te gemakzuchtig was om me frontje mee te gaan lopen slepen.....

ow en als ik je vader had geweest had je een doodschop van me gekregen met zo'n instelling maar aangezien ik dat niet ben wens ik je maar iets ergs toe vanaf deze kant van het internet.......

pff hopen dat er ingebroken wordt cq gestolen van je ouders, wat een ondankbaar tering kind ben jij zeg..

AFI
Natuurlijk krijg je er een reactie op. Een zeer begrijpelijke naar mijn mening. En natuurlijk is het niet netjes.
Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 23:09:

[...]

Doe ff rustig :) Verwoordt het voortaan maar fatsoenlijker, of post het anders niet...
Maar waar gaat meneer durdern op reageren niet op de aanstichter maar alleen op de gene die natuurlijk kwaad werd dat ie uitgelachen werd.

Pak ze dan alle twee. En dan kunnen jullie natuurlijk gaan zeggen ja maar ik heb de andere gemailt waarom hebben jullie ze dan niet beide gemailt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:11
durden@tweakers.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
Ik zie dit als een algemeen moderatie probleem en niet speciefiek op de heer durden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Omdat de eerste gewoon zijn mening verwoord, de tweede zit gewoon regelrecht stennis te schoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
sdomburg schreef op 03 november 2002 @ 16:27:
Omdat de eerste gewoon zijn mening verwoord, de tweede zit gewoon regelrecht stennis te schoppen :)
Wha ha ha ha dat jij zo dom bent om te reageren ha ha ha daar lach ik nou echt om.

Kan mijn mening zijn maar ik vind het toch een regelrechte flame jij ook niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

nou heb ik niet het hele topic gelezen maar ik vindt dit
ow en als ik je vader had geweest had je een doodschop van me gekregen met zo'n instelling maar aangezien ik dat niet ben wens ik je maar iets ergs toe vanaf deze kant van het internet.......

pff hopen dat er ingebroken wordt cq gestolen van je ouders, wat een ondankbaar tering kind ben jij zeg..
een stukje erger dan de :P reactie waar op gereageerd wordt; maargoed....

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
Spider.007 schreef op 03 november 2002 @ 16:28:
nou heb ik niet het hele topic gelezen maar ik vindt dit
[...]

een stukje erger dan de :P reactie waar op gereageerd wordt; maargoed....
Ik zeg ook niet dat de reactie van de desbetreffende topic starter goed was. (Dat was ie namelijk helemaal niet) Maar dat van de aanstichter was nou ook niet bepaald goed te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Sen schreef op 03 november 2002 @ 16:28:
[...]

Wha ha ha ha dat jij zo dom bent om te reageren ha ha ha daar lach ik nou echt om.

Kan mijn mening zijn maar ik vind het toch een regelrechte flame jij ook niet ?
Lekker onderbouwd :) . Maar het komt er gewoon op neer dat de eerste poster gewoon een beetje bot eigen schuld dikke bult zegt, hij onderbouwd het bovendien ook nog. Wel wat anders dan als je whahahah domme idiooot! had je maar niet moeten doen he sukkel :D oid. er neerzet :)
en dat van dooschoppen enzo is wel een tikkie erger he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Sen schreef op 03 november 2002 @ 16:30:
[...]

Ik zeg ook niet dat de reactie van de desbetreffende topic starter goed was. (Dat was ie namelijk helemaal niet) Maar dat van de aanstichter was nou ook niet bepaald goed te noemen.
Je de de eerste repliër zat dus nog onder de grens van wat wel en niet kan, de tweede duidelijk niet. Jeez, waar je je wel niet over kan opwinden op de zondagmiddag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
sdomburg schreef op 03 november 2002 @ 16:34:
[...]

Je de de eerste repliër zat dus nog onder de grens van wat wel en niet kan, de tweede duidelijk niet. Jeez, waar je je wel niet over kan opwinden op de zondagmiddag :P
Dan verschil ik dus duidelijk van mening. Van wat wel en niet mag in deze samenleving. Iemand uitlachen dat er iets van hem gestolen/kapotgemaakt is. Vind ik toch wel aantonen dat de desbetreffende persoon zeer weinig respect heeft voor andermans gevoelens.

Als de persoon in kwestie in de zelfde post ook nog wilt dat er spullen van zijn ouders gejat worden. Dan zie ik dit ook als een teken van zeer weinig respect voor zijn ouders.

En het proberen goed te praten van diefstal door te zeggen dat het je eigen schuld is vind ik nou ook niet bepaald fris. (maar daar zal ik het maar niet over hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Maar je vindt het niet erg dat iemand reageert met het een doodschop op een geintje :? :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
Spider.007 schreef op 03 november 2002 @ 16:45:
Maar je vindt het niet erg dat iemand reageert met het een doodschop op een geintje :? :?
Die heeft toch een waarschuwing gehad van de moderator :? Dus waarom zou ik daar nog op reageren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
Sen schreef op 03 november 2002 @ 16:39:
[...]
Dan verschil ik dus duidelijk van mening. Van wat wel en niet mag in deze samenleving. Iemand uitlachen dat er iets van hem gestolen/kapotgemaakt is.
Door zijn eigen fout ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
sdomburg schreef op 03 november 2002 @ 16:54:
[...]

Door zijn eigen fout ja...
Dat is jouw mening. Mijn mening is dat het de fout is van de dief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Durden schreef op 02 november 2002 @ 23:09:

[...]

Doe ff rustig Verwoordt het voortaan maar fatsoenlijker, of post het anders niet...
Ik interpeteer deze zin toch echt dat hij het tegen meerdere personen heeft.
Dus ik denk ook dat jij deze zin verkeert begrijpt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
[Airwolf] schreef op 03 november 2002 @ 16:57:
[...]

Ik interpeteer deze zin toch echt dat hij het tegen meerdere personen heeft.
Dus ik denk ook dat jij deze zin verkeert begrijpt. :)
Als dat zo is waarom qoute hij dan alleen de topicstarter. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Sen schreef op 03 november 2002 @ 16:59:
[...]

Als dat zo is waarom qoute hij dan alleen de topicstarter. :?
Misschien een foutje, maar ik weet niet om welk topic het gaat dus heb ik dat ook niet kunnen zien aangezien jij er geen linkje bij geeft.

En zoals jij het bovenaan quote lijkt het daar erg op zoals ik dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
[Airwolf] schreef op 03 november 2002 @ 17:03:
[...]

Misschien een foutje, maar ik weet niet om welk topic het gaat dus heb ik dat ook niet kunnen zien aangezien jij er geen linkje bij geeft.

En zoals jij het bovenaan quote lijkt het daar erg op zoals ik dacht.
Je zou op de datum van de qoute kunnen klikken ;)

Maar oke als dat zo is dan zeg ik oke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Sen schreef op 03 november 2002 @ 17:10:
[...]

Je zou op de datum van de qoute kunnen klikken ;)
Heej, das nieuw in react :P
* Attilla leeft nog in topix tijdperk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Neem het even op met de mod in kwestie aub

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.