Toon posts:

[486 pfff] Hoe zat het ook alweer....

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zat het ook alweer, krijg net een 486 binnen en besloot hem ff schoon te maken, was nogal stoffig, maar die stomme processor kan er op 4 manieren in, hijs namelijk volledig symetrisch..... Hoe was het ook alweer....

Aan de processor zit een schuin kantje, volgens mij moest dat schijne kantje aan de kant van de socket waar een gaatje minder zat? Toch? Hij start namelijk wel op, maar geeft geen beeld.....

Verwijderd

Probeer alle4 de manieren, zouk zeggen :D Altijd ff herinneren in welke richting de opdruk aan de bovenkant staat!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 17:49

Killjoy

Klingon lawn products

Als het goed is, zit er op een hoek buitenaan de socket een loos gaatje. Daar moet de schuiine kant van de processor naar verwijzen. Ook kan aan de binnenkant van de rij gaatjes een extra (loos) gaatje zitten.

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53

The Third Man

The Third Jellyfish

Idd, schuine kantje = pin 1
Op de socket moet minstens wel 1 ding zitten dat pin 1 aangeeft, een wit hoekje op de printplaat, een stip op de socket of printplaat. Alle 4 de mogelijkheden proberen is misschien wel gevaarlijk.

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 13:04

Nulnulnix

BOFH

Als het goed is heeft je socket ook een schuin kantje aan de binnenzijde, dan wel een EXTRA gaatje op de socket. Bij het Soyo-plankje wat ik nog web rondslingeren is er gewoon een extra gaatje...

Geen beeld?
Slecht videokaartje, niet goed aangedrukt, etc.?

We have just one world, but we live in different ones...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem idd maar gewoon 4 kanten geprobeert, en zoals altijd was de laatste wel goed.... Door het koelertje was het schuine kantje niet meer zichtbaar en had ik hem er dus verkeerd om ingezet, het was idd schuine kantje naar kantje waar pinnetje mist...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Conclusie: gewoon je logica gebruiken, geduld hebben en alle mogelijkheden uitproberen zoals een echte Tweaker betaamt ;)

Overbodige topic, dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.