Trilling op mijn monitor

Pagina: 1
Acties:

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:55
Ik heb een Iiyama Pro450 (19") en heb een verticale trilling over mijn beeld.
IK weet zeker dat het niet aan mijn monitor ligt.Als mijn HD gaat laden dan word de trilling soms erger, en als ik mijn kast opendoe is de trilling ff verdwenen maar komt weer terug.
Wie weet wat hier aan de hand is??

Verwijderd

Loop alle draden eens na voor de zekerheid en kijk of ze goed vast zitten. Kijk ook even hoe je refreshrate ingesteld staat.

suc6

Verwijderd

vaag... magnetish veld ???? probeer de monitor eens ver weg te zette... of misschien is je stopcontact niet geaard (gaat hij ook soms gek van doen)

• GoEV6
Ik heb alle kabels nagekeken maar zitten allemaal goed.
Mijn refreshrate staat op 100, dat kan mijn monitor makenlijk aan.

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-01 07:24
Ik durf te wedden dat het aan je voeding ligt.

Ik had ooit iets soortgelijks. Vreemde golfjes over m'n beeld heen. 't lag niet aan de monitor. Ook niet aan de videokaart (wat ik eerst wel dacht)

Pas toen ik net een nieuwe GeForce2 had gekocht en merkte dat het beeld nog steeds "vreemd" was heb ik een nieuwe voeding gekocht (omdat ik het zowiezo veiliger vond om betreft wattage een nieuwe voeding te kopen) --> Probleem opgelost.

Ik had er ook nog een voodoo 3 3000 agp ingestopt, die gaf (ondanks de voeding) geen vreemde trillingen. Misschien kan je dat ff proberen voor de zekerheid?

Succes :)

Oh ja, ik had toen juist dat als m'n hd ging schrijven dat het ff weg was.

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• GoEV6
Mijn voeding???
Wat is er dan mis mee??
Te weinig vermogen?? Hij is 230 Watt.
Of gewoon kapot??
Wat kost een nieuwe voeding van 300Watt ongeveer?
Eigenlijk hoop ik dat het daar aan ligt dan is mijn probleem zo opgelost.
O ja, het kan ook zo zijn dat die trilling weggaat als mijn HD laad.

Verwijderd

230 is inderdaad weinig.. maar het moet gewoon goed zijn...

300 watt voeding kan erg duur zijn.. (aan kwaliteitvoeding alleen ben je soms meer kwijt als een heele kast met voeding enz..)

Verwijderd

Lul niet man, voor fl 60 á fl 70 piek heb je al een fatsoenlijke 300 watt voeding !

---------------------------------------------
HARDCORE WILL NEVER DIE !!!

• GoEV6
Bedankt iedereen!!
Ik heb vandaag een nieuwe voedding gekocht van 300 Watt en de trilling is verdwenen.
Die voeding koste me wel fl100.- maar probleem wel opgelost.

• oldman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-10-2012

oldman

I am old man !!!

----------------------------------------------------------------------------------
Lul niet man, voor fl 60 á fl 70 piek heb je al een fatsoenlijke 300 watt voeding !
----------------------------------------------------------------------------------
hij heeft het over een kwaliteits voeding niet over een goedkoop shit ding.

If I don't make it today, i'll make it tomorrow

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-01 07:24
Ik zei het toch!

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• GoEV6
ja jij zei het.
bedankt nu is het probleem verholpen maar ik vind het maar raar.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 14:54 schreef jasperj het volgende:
Ik heb een Iiyama Pro450 (19") en heb een verticale trilling over mijn beeld.
IK weet zeker dat het niet aan mijn monitor ligt.Als mijn HD gaat laden dan word de trilling soms erger, en als ik mijn kast opendoe is de trilling ff verdwenen maar komt weer terug.
Wie weet wat hier aan de hand is??[/quote]Ik heb geen idee, maar ik heb hetzelfde probleem, met precies dezelfde monitor, maar bij mijn is het met opstarten, als alles opgestart is, dan is het over

• GoEV6
Bij het op starten dat heb ik ook, meer dat hoort zo dan demagnetiseerd ie (dat is dat brom geluid).
Maar ik had een ander probleem maar dat is weer opgelost.
Pagina: 1