Toon posts:

21" monitor = te groot of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey, ik ben aan't twijfelen of ik een betaaldbare goede tweedehands 21" monitor of een redelijk goede nieuwe 19" monitor.

Wat raden jullie mij aan? (ik bedoel, is een 21" niet ietsje te groot eigenlijk om goed te kunnen werken (heb nu 17")? Maar ik kijk ook graag dvdtjes, dus daarom......

anyway, ik hoop dat jullie wat ervaringen willen delen,

Alvast bedankt!
:)

Verwijderd

Hou rekening met de diepte van je bureau. En welke resolutie draai je/ wil je gaan draaien?
Groter is niet altijd beter, als je 1024x768 draait kun je bijvoorbeeld net zo goed een 19" nemen.

Verwijderd

eh nja ik weet het niet
het enige dat ik weet is dat ik sinds ik mijn 19" Iiyama Visionmaster heb ik de muis ook vaak kwijt ben, dwz ff goed heen en weer raggen en dan zie ik hem pas weer, gewoon omdat je ogen niet het hele opp van een 19" in de gaten kunnen houden
ik zou persoonlijk dan ook nooit voor meer dan 19" kiezen, ik zou zeggen neem een goede 19"

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 15:54:
eh nja ik weet het niet
het enige dat ik weet is dat ik sinds ik mijn 19" Iiyama Visionmaster heb ik de muis ook vaak kwijt ben, dwz ff goed heen en weer raggen en dan zie ik hem pas weer, gewoon omdat je ogen niet het hele opp van een 19" in de gaten kunnen houden
ik zou persoonlijk dan ook nooit voor meer dan 19" kiezen, ik zou zeggen neem een goede 19"
Zorg er eerst voor dat je muis niet van je scherm verdwijnt :) lijkt me eerder soft of hard muis probleempje.

Ik zelf heb al 3 jaar een 19" thuis en op mn werk en ik wil niet meer kleiner, anders vult die muis mn hele beeldscherm

Verwijderd

Topicstarter
wil op 1280 draaien....

ziet trouwes een 21" monitor er nog uit op een resolutie van 1024? (en 800x600??)

denk het niet zeker....

denk dat het een 19" gaat worden, maar weet nog niet zeker :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hoe kunnen wij nou bepalen of jij 21" te groot vind :?

Ga anders gewoon een keer in een winkel kijken en probeer even te werken met een 21" monitor, dan weet je of het mee- of tegenvalt.

Dit wordt een grote opsomming van meningen van anderen waar jij niets aan hebt (want: 'Hoe kunnen wij nou bepalen of jij 21" te groot vind') , dus dit topic kan dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.