Ik ben hier aangesloten op de kabel (@home) en sinds een tijdje heb ik er gewoon problemen mee. Het versturen van bestanden lukt namelijk niet meer. Ik heb het geprobeerd over msn, icq en irc maar niks lukt.. Ook niet naar mensen die niet op @home aangesloten zijn (ivm routing). Ligt dit aan @home, of is het gewoon een verkeerde netwerkinstelling van mij?
Het connecten naar verschillende file sharing programma's lukt ook niet meer (edonkey, blubster) en bij direct connect heb ik de instellingen moeten veranderen naar 'passive mode' anders kreeg ik geen search results meer.
Uitleg direct connect over active en passive mode:
Active: Use this mode if your internet connection is not hindered by routers, firewalls, etc.
Passive: Use this mode if you have a shared internet connection
Ik heb geen firewalls geinstalleerd, en volgens mij ook niks veranderd in de instellingen.. ohja, m'n OS is winxp
is dit @home, of kan ik er zelf iets aan doen?
Het connecten naar verschillende file sharing programma's lukt ook niet meer (edonkey, blubster) en bij direct connect heb ik de instellingen moeten veranderen naar 'passive mode' anders kreeg ik geen search results meer.
Uitleg direct connect over active en passive mode:
Active: Use this mode if your internet connection is not hindered by routers, firewalls, etc.
Passive: Use this mode if you have a shared internet connection
Ik heb geen firewalls geinstalleerd, en volgens mij ook niks veranderd in de instellingen.. ohja, m'n OS is winxp
is dit @home, of kan ik er zelf iets aan doen?