Toon posts:

kan totaal geen bestanden versturen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben hier aangesloten op de kabel (@home) en sinds een tijdje heb ik er gewoon problemen mee. Het versturen van bestanden lukt namelijk niet meer. Ik heb het geprobeerd over msn, icq en irc maar niks lukt.. Ook niet naar mensen die niet op @home aangesloten zijn (ivm routing). Ligt dit aan @home, of is het gewoon een verkeerde netwerkinstelling van mij?

Het connecten naar verschillende file sharing programma's lukt ook niet meer (edonkey, blubster) en bij direct connect heb ik de instellingen moeten veranderen naar 'passive mode' anders kreeg ik geen search results meer.

Uitleg direct connect over active en passive mode:
Active: Use this mode if your internet connection is not hindered by routers, firewalls, etc.
Passive: Use this mode if you have a shared internet connection

Ik heb geen firewalls geinstalleerd, en volgens mij ook niks veranderd in de instellingen.. ohja, m'n OS is winxp

is dit @home, of kan ik er zelf iets aan doen?

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Lijkt mij aan jouw instellingen te liggen, @home zal echt niet alle p2p-progs gaan blokkeren.

Verwijderd

Topicstarter
en waar zou ik het probleem dan moeten zoeken?

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:27

Predator

Suffers from split brain

Je zit nu toevallig ook niet achter een router ?

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
nee gewoon rechtstreeks op de kabelmodem aangesloten. Geen netwerk ofzo

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 09:30
Geef de (samenvatting van) de output van "ipconfig /all" anders is.

Verwijderd

hallo ik zit ook op de kabel bij @home en ik heb precies hetzelfde probleem.

ik gebruik windows98, dus aan de firewall van windows xp kan t niet liggen. ik zit rechtstreeks op t kabelmodem, en gebruik verder geen firewall.

ik heb gehoord dat dat probleem kan komen omdat @home in het noorden bepaalde poorten blocked.

weet iemand of dit klopt?
Pagina: 1