Ik heb alweer 2 maanden geleden een koffermod gemaakt maar ben er nooit aan toe gekomen op deze op GoT te posten, dus bij deze dan
Ik heb hem gemaakt omdat ik naar een LAN party in Duitsland ging en toch mijn hele pc wilde meenemen.
De hardware specs zijn:
Athlon 1333@1500
Abit KR7A-RAID
256 MB Micron PC2100
Gainward GeForce3 (met enorme heatsink en Papst 92 mm cooler)
Soundblaster Live! 1024
2x Realtek NIC
2x Quantum LM 30 gb in RAID 0
Antec 303 Watt PSU
Globalwin WBK38 CPU cooler
120 mm Papst reuzecooler
80 mm Papst cooler
En dat alles in een CD koffer gehaald bij de Kijkshop. Dit koffertje lijkt haast gemaakt te zijn volgens de ATX specs
Pics:

Zoals je ziet heb ik geprobeerd de koffer toch wat beter af te werken dan bij vele andere koffermods is gedaan.. Ik heb bijvoorbeeld de poorten uitgeboord in de wand van de koffer ipv gewoon een groot stuk uit de wand te snijden. Verder heb ik als 'fangrills' een stuk aluminiumgaas gebruikt wat ik nog had liggen. Nadeel hiervan is dat het nogal wat airflow blokkeerd, dus ik ben nog op zoek naar iets beters. Ik wil echter absoluut geen standaard fan grills gebruiken
Ook moeten de randen van de blowholes nog afgewerkt worden met een strip ofzo..
Maar goed, reacties graag
Wat vinden jullie ervan?
De hardware specs zijn:
Athlon 1333@1500
Abit KR7A-RAID
256 MB Micron PC2100
Gainward GeForce3 (met enorme heatsink en Papst 92 mm cooler)
Soundblaster Live! 1024
2x Realtek NIC
2x Quantum LM 30 gb in RAID 0
Antec 303 Watt PSU
Globalwin WBK38 CPU cooler
120 mm Papst reuzecooler
80 mm Papst cooler
En dat alles in een CD koffer gehaald bij de Kijkshop. Dit koffertje lijkt haast gemaakt te zijn volgens de ATX specs
Pics:

Zoals je ziet heb ik geprobeerd de koffer toch wat beter af te werken dan bij vele andere koffermods is gedaan.. Ik heb bijvoorbeeld de poorten uitgeboord in de wand van de koffer ipv gewoon een groot stuk uit de wand te snijden. Verder heb ik als 'fangrills' een stuk aluminiumgaas gebruikt wat ik nog had liggen. Nadeel hiervan is dat het nogal wat airflow blokkeerd, dus ik ben nog op zoek naar iets beters. Ik wil echter absoluut geen standaard fan grills gebruiken
Maar goed, reacties graag
[ Voor 0% gewijzigd door AcouSE op 03-11-2002 18:09 . Reden: Opmaakvernielende pics wat aangepast ]