Toon posts:

MPG naar tape.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn film(pje) in MPG opgeslagen en deze gebrand.
Alle overige bestanden die ik tijdens het bewerken gebruikte heb ik verwijderd zodat ik alleen dit bestand nog over heb.
Ik krijg deze met Pinnacle Studio 7 niet naar een tape toe omdat deze avi bestanden nodig heeft. Hoe kan ik dit wel oplossen????

Bedankt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ofterwijl:

Met welk programma kan ik MPG bestanden exporteren naar mijn videorecorder?

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

... even aangenomen dat je een TV-out hebt. Ik zou geggen, probeer Windows MediaPlayer eens, fullscreen, en dan de video op laten nemen.

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Studio DC10+.
Deze heeft gewoon een V-OUT en een geluid uit (stereo)
deze 3 tulpstekkertjes doe ik via een scart verloopstekkertje aan me video.
Dus ik denk dat het op die manier van jou niet gaat, of denk je dat dat zo ook moet gaan ??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 16:53:
Ik heb een Studio DC10+.
Deze heeft gewoon een V-OUT en een geluid uit (stereo)
deze 3 tulpstekkertjes doe ik via een scart verloopstekkertje aan me video.
Dus ik denk dat het op die manier van jou niet gaat, of denk je dat dat zo ook moet gaan ??
Mijn video heeft behalve dubbel scart, ook een s-video en audio-l/r ingangen, en als ik die video-out van mn videokaart en de audio-out van mn geluidskaart op de video zet wil dat perfect, mits het geluid sterk genoeg is, anders hang ik er ff een versterker tussen.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Als je geen TV-Out op je normale video kaart hebt, maar alleen op je capture card, dan open je het bestand in de bijgeleverde edit proggel, zeg je dat je 'm naar tape/vhs wil outten.

Het filmpje zal dan fullscreen worden afgespeeld, met de TV-out enabled.

Beetje zelf zoeken en nadenken had je dit ook opgeleverd.
Je hebt een capture card met een TV-Out, en je wil het filmpje over dit TV-out .. dank dekn je t och ff 2 tellen na en blader je in manual :? :z

Braaikamer - Smoke&BBQ

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 09:09
De DC10Plus gebruikt MJPEG compressie en slaat op in het AVI formaat. Je had dus je film ook weer af moeten renderen naar dat formaat om 'm met je DC10Plus af te kunnen spelen.
Terug zetten van MPEG naar MJPEG/AVI is een mogelijkheid, maar er gaat sowieso wel een deel van je kwaliteit verloren bij het omzetten. MPEG is wat dat betreft geen beste keuze geweest. Wel als je het op CD/dvd zet voor een standalone DVD-speler. Al zou ik dan persoonlijk voor MPEG2 gekozen hebben.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Het lijkt mij zeer zwaar sterk dat de kaart alleen maar in staat is MJPEG over de TV-out te gooien.
Je hebt gelijkt dat hij MJPEG kan renderen, maar dit houd puur in dat voor het encoderen en decoderen van een MJPEG de kaart zelf aan de slag gaat, en niet je proc het werk laat doen.

Zelf heb ik een Matrox MArvel G200 , welke ook een MJPEG chipset onboard heeft, maar het is echt niet zp dat MJPEG het enige is wattie zou kunnen iutten.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
pinnacle studio 7 gooit alleen MJPEG over de TV-OUT.
Ik vraag me daarom af of er andere programma's zijn die mijn MPG filmpje op de een of andere manier kunnen exporteren naar band! Ongeacht de kwaliteit, dit is bij dit filmpje neit zo van belang ;)

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 00:19
gooi het bestand gewoon op een vcdtje en ga naar iemand met een videorecorder en een dvdspeler en zet het over

Verwijderd

Topicstarter
lijkt me ook de beste oplossing!
volgende keer eerst nadenken voordat ik alle bestanden weggooi :(
Pagina: 1