Lenoxx MP3 CD-player TOPPER! mee eens?

Pagina: 1
Acties:

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-08 23:34
Ik hebvanmiddag na lang overwegen een Lenoxx MP3 discman gekocht. Hij heeft de looks en feels van een sony discman en het geluid bij MP3 is overweldigend. Hij heeft met iets betere oordopjes meer vermogen als mijn Sony Discman van 300 piek... Alleen bij het afspelen van gewone audio CD's is hij niet optimaal. Hij plaatst dan vaker tussenpauzes en de shockproofheid is ook bagger... Daarintegen is de shockproofheid bij MP3's perfect. Ik heb ermee gerammeld, gestoten, etc... maar hij slaat NIET over...

Voor 349 piek bij Regenboog Computers, een heel goed alternatief voor de dure Philips variant, alhoewel ik de Philips Expanium nog niet heb uitgeprobeerd...

Zijn mensen het hiermee eens?

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 11:41
lennoxx = toppertje :) heb nog totaal geen problemen ondervonden met dit ding (alleen de oordoppies zijn brak :) )

Verwijderd

ik hoop dat ik het ooit met jullie eens kan worden want mijn lennox komt steeds maar niet binnen

Verwijderd

Hij is top.:))

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:49
Helemaal mee eens.
heb hem voor 299 mogen kopen, omdat ik toen nog mp3 site had en pop-up naar hun had.

maar na 2 mndn gebruik kan ik maar 1 ding zeggen: echt toppie

ow ja.. over gewone cd's: gebruik ik bijna nooit (heb ik niet.. :)) maar die werken gewoon goed hoor.

ow ja 2... koop wel nieuwe (sony) oordopjes

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ow ja 2... koop wel nieuwe (sony) oordopjes[/quote]jah en weet je hoe duur die krengen zijn (je weet wel met zo'n tuutje dat fijn in je oor gaat, en met geen mogelijkheid uit je oor te trekken zijn als je aan de draadjes trekt ipv da dopjes zelf ;))... nou die zijn dus GVD 50 piek...
MAAR DAN HEB JE OOK WAT!!
ik heb ze dus zelf ook gekocht en niet voor niets, wat een geweldige zooi maakt sony :)
Pagina: 1