Toon posts:

80 conductor kabels probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu mijn IDE opstelling verandert omdat ik het wat wilde optimaliseren
nu had ik het eerst zo

Primairy IDE (80 conductor)
Samsung sv 2042H
Samsung sv1021H

Secundairy IDE(niet 80 conductor)
Liteon DVD speler
Plextor CD-r

Maar ik hoorde dat hdd altijd op master moeten. dus nu

Primairy IDE (80 conductor)
Samsung sv 2042H
Liteon DVD speler

Secundairy IDE(niet 80 conductor)
Samsung sv1021H
Plextor CD-r

Maar nu begint ie over dat secundairy niet 80 conductor is. Maar ik merk wel preformance wins. Ik ben gelijk op google gaan zoeken maar ik vond weinig of het echt kwaad kon(bijna alleen verkoop :'( ).Dus wat moet ik doen? kan het kwaad?

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
kan geen kwaad, je kunt er nog wel wat extra performance uit persen door er een 80 aderige kabel tussen te hangen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Verwijderd

Topicstarter
En spreken we hier dan over een preformance win van groter dan 30% of kleiner?

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 14:43:
En spreken we hier dan over een preformance win van groter dan 30% of kleiner?
ik gok kleiner, omdat er ook een cdrom aanhangt, als je toevallig nog een 80 aderige kabel hebt liggen, dan zou ik die er aan hangen, maar ik zou er niet speciaal een kabel voor kopen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Magic schreef op 03 november 2002 @ 15:33:
[...]

ik gok kleiner, omdat er ook een cdrom aanhangt, als je toevallig nog een 80 aderige kabel hebt liggen, dan zou ik die er aan hangen, maar ik zou er niet speciaal een kabel voor kopen.
Ik wel, dat kan het verschil maken tussen UDMA33 en UDMA66 of zelfs UDMA100 of UDMA133.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Magic schreef op 03 november 2002 @ 14:41:
kan geen kwaad, je kunt er nog wel wat extra performance uit persen door er een 80 aderige kabel tussen te hangen.
Correct :)
Magic schreef op 03 november 2002 @ 15:33:
Fout. Juist met 80 polige kabels is dit probleem uit de wereld geholpen, de snelheid is dan niet meer afhankelijk van het langzaamste apparaat :)

Maar dit is echt wel met enige moeite uit te zoeken (OM FAQ/handleiding/logica/etc), dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.